Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooi ruim appartement (315), modern ingericht. Compleet met koelkast, Nespresso-apparaat en afwasmachine. Goed internet. Keukenkastjes hangen te laag. Je stoot voortdurend je hoofd. Helemaal vervelend bij gebruik van uitschuifbare afzuigkap. Bedden zijn niet vastgemaakt aan de muur en te licht. Als je rechtop met een kussen nog wat wilt lezen schuift het bed van de muur. Het duurt erg lang voordat er warm water in de keuken is. Een close-in boiler of Quooker zou handig zijn. Parkeren is niet gratis. Interessante omgeving, stuwmeren. Kloven met boardwalks. De Grossglockner, wandelen, mountainbiken, et cetera.

Datum van verblijf: september 2019
ReneO422, Manager van Hapimag Resort Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie.
Wij zijn erg blij dat u Zell am See en de omgeving uitgebreid heeft kunnen verkennen en dat u er erg van genoten heeft. We kijken ernaar uit u snel terug te mogen verwelkomen en blijven met de warme groeten van Zell am See. Uw Hapimag team

Beoordeeld op 10 september 2019

Fantastische locatie en vele mogelijkheden om te ontspannen/inspannen. Mooie golfbanen in de omgeving. Het gezellige stadscentrum is op loopafstand. Vele wandelmogelijkheden in de omgeving welke duidelijk zijn aangegeven,

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 maart 2018

Prima voorzieningen, netjes en schoon, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving. De welles (met binnenzwembad) en de fitness zijn een aanrader ! 10 minuten met de auto naar de skipistes of anders met de skibus die vlak om de hoek stopt.

Kamertip: Ons appartement op de derde verdieping was tot aan de tweede verdieping per lift te bereiken.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 29 juni 2017

In een prachtige omgeving zowel in de zomer als in de winter is het Hapimag resort een mooi punt van rust. De service van het lokale personeel is erg goed. Beter dan elk ander Hapimag resort dat we hebben bezocht. Je voelt je echt welkom.
Er is voor elk wat wils rond het resort te doen. Zwemmen in het meer, wandelen in het dal of in de bergen. Prachtige rondritten te maken met auto of motor.
Een uitstekende vakantiebestemming.

Kamertip: comfort appartementen
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 27 februari 2017

Top appartementen op korte rijafstand van de liften. Alternatief is de skibus die vlakbij stopt. De appartementen zijn super; mooi, netjes, helemaal compleet en schoon. Zoals het hoort!! Het complex is van vele gemakken voorzien, incl een zwembad en wellness. Ik ga er zeker ook een keer in de zomer naar toe, al is het maar omdat complex op loopafstand van het meer ligt.

Datum van verblijf: februari 2017