Vandaag geopend: 08:30 - 16:30

Willemsbetty
Tongeren, België
Lees alle 1.003 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Zell am See
vanaf 58,82 US$
vanaf 1.099,37 US$
vanaf 908,18 US$
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Er is veel variatie. Eenmaal je een tweede dag gaat en enkele pistes hebt uitgeprobeerd is het leuk om te doen. Zeker een aanrader. De blauwe pistes zijn goed voor iemand die nog maar net starten.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 6 februari 2020

Op zich een mooi skigebied, maar wat betreft de pistes valt het tegen. Veel smalle pistes/bergpaadjes, veel bijna vlakke pistes waardoor je vaak moest klunen. De mooiste piste is de zwarte 14, dit is de enige piste waar je heerlijk kan gaan en geen last hebt van de drukte, waardoor de kwaliteit van de sneeuw ook erg goed is en blijft over de hele dag.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020

Wat een tegenvaller was het voor mij om hier te skiën. Waarom? Omdat de pistes zo kort zijn, dat als je na twee minuten beneden bent, alweer een lift ( vaak heel lange tijd zit je er in) moet nemen.
Voor beginners een mooi gebied om verschillende pistes te verkennen, maar ik was 2 uur bezig als het nog redelijk rustig was en als de hele horde ( vooral nederlanders met roekeloze jongetjes) eraan kwam, dan was het voor mij: wegwezen!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020

We hebben het wandelpad gevolgd , en de mensen die skiën kwamen langs ons door , de zon scheen die dag en het was heerlijk .

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 31 december 2019

Het skigebied is leuk en uitgebreid, terwijl het ook weer niet héél groot is. helaas zijn de liften daarentegen weer wel heel lang en zijn er nauwelijks korte liftjes om snel weer op de ski's te kunnen. ook worden de pistes niet veel geprepareerd waardoor je al vroeg in de ochtend merkt dat er hopen ontstaan en de kwaliteit van de piste er snel op achteruit gaat.

Datum van activiteit: december 2019