“Krokusvakantie skiën”

Auhof... Das Wirtshaus
Geclassificeerd als nr. 12 van 42 Restaurants in Kaprun
Keukens: Oostenrijks
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig,goed eten, uitstekende service,goede en schone accommodatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. We komen hier niet voor niets al 8 jaar en alweer geboekt voor 2021

Datum van bezoek: februari 2020

21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De hele tent is vergeven van rook. Aan de bar mag men roken maar het stinkt overal. Redelijk eten maar zodra je naar het rookbeleid vraagt is alle vriendelijkheid weg. Vragen als: wil je je bier meenemen. Nooit meer dat stinkhok

Datum van bezoek: februari 2019
4 maart 2018 beoordeeld

Twee keer taart gegeten bij Auhof omdat het heerlijke verse zelfgemaakte taarten zijn.
Supervers en voldoende keuze.
Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
Auhof F, Inhaber van Auhof... Das Wirtshaus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Sehr geehrte Frau Thera,
Es freut uns dass Sie uns im Auhof...Das Wirtshaus mehrmals besucht haben und dass Ihnen unsere Torten und Kuchen aus der eigenen Konditorei zugesagt haben.
Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch und bedanken uns für Ihre Bewertung.
In kulinarischer Verbundenheit
Gerald Rauter... Wirt vom Auhof!

25 juli 2017 beoordeeld

we hebben hier erg lekker gegeten, en het personeel was zeer vriendelijk. ook tegen ons kleine mannetje. echt een aanrader.

Datum van bezoek: september 2016
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben prima gegeten, maar niet bijzonder. Seizoenkaart met afwisselende gerechten. Leuke bediening!!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Auhof... Das Wirtshaus bekeken, bekeken ook

In Auhof... Das Wirtshaus geweest? Deel je ervaringen!