“Vriendelijk personeel. Eten prima.”
Beoordeling van Dorfkrug Restaurant

Dorfkrug Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 43 Restaurants in Kaprun
Keukens: Oostenrijks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Eten prima, niet heel bijzonder, gewoon goed. Aanbevolen om met je gezin een Oostenrijkse hap te doen.

Datum van bezoek: augustus 2020
DorfkrugKaprun, Geschäftsführer van Dorfkrug Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Thank you for nice feedback! Regards from Dorfkrug Kaprun

29 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, bediend door een vriendelijke Romeense ober die er pas twee dagen werkte

Datum van bezoek: juli 2020
DorfkrugKaprun, Back Office van Dorfkrug Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schöne Grüße aus dem Dorfkrug Kaprun

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De Dorfkrug is een echt Oostenrijks restaurant met een zeer uitgebreide kaart met lekker eten en vlotte bediening. Altijd gezellig druk dus wel reserveren

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben goede ervaringen met dit restaurant, maar toen we vandaag wilden reserveren werden we te woord gestaan met “wie we wel dachten te zijn dat we om 17 uur wilden reserveren voor dezelfde avond”. We werden werkelijk zeer onfatsoenlijk te woord gestaan. Ze hadden ook kunnen vragen “wellicht morgen?”. Het gaat blijkbaar te goed, maar voor ons hebben ze voorgoed afgedaan!

Datum van bezoek: juli 2020
DorfkrugKaprun, Back Office van Dorfkrug Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Hallo Herr Dapdion, vielen Dank für Ihr Feedback. Nur so können wir besser werden.
Es tut uns sehr leid, dass sowas unangenehmes vorgefallen ist. Das darf nicht passieren. Wir werden Dies natürlich mit unseren Mitarbeitern besprechen. Wir würden uns denoch freuen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen. Ihr Dorfkrug Team

26 juni 2020 beoordeeld

Heerlijk restaurant waar je nog kunt genieten van de Oostenrijkse keuken. Ruime keuze met alleen verse een eerlijke producten.
De sfeer en het personeel het je welkom, zoals men dit in Oostenrijk verwacht. Vriendelijk en informeel.
Kortom , zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020
DorfkrugKaprun, Back Office van Dorfkrug Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2020

Thank you so much for your great rating! We are very happy that you enjoyed your stay at the Dorfkrug Kaprun. Hope to see you soon back again! Kind regards from the Dorfkrug Team!

Reizigers die Dorfkrug Restaurant bekeken, bekeken ook

In Dorfkrug Restaurant geweest? Deel je ervaringen!