Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dicht bij de nieuwste lift ligt het nieuw gebouwde hotel. Alles op loopafstand waaronder een grote supermarkt en skiverhuur aan het hotel. De volledige keuken maakt het mogelijk thuis te koken. Het appartement is schoon en voorzien van handdoeken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 22 maart 2019 via mobiele applicatie

Een topvakantie achter de rug in dit prachtige moderne Aparthotel. Midden in het centrum van Kaprun, op loopafstand van de Lechnerberg (oefen/kinderpiste) en de Maiskogel. Tegenover de supermarkt en in het hart van het dorp tussen de vele leuke restaurants en barretjes. De appartementen zijn ruim opgezet, schoon en luxueus. De dames van de receptie bijzonder behulpzaam en een absolute pluim voor de familie die het aangelegen restaurant runnen. Zij hebben er alles aan gedaan om het vooral onze kids prima naar de zin te maken. Ondergrondse parkeergarage en enorm grote ski-ruimte. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Voor onze wintersport vakantie hebben we hier een geweldig verblijf gehad. Het appartement was heel ruim, luxe en schoon. We voelden ons erg welkom en de staff was zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging van het appartement was ook prima. Kaprun is gezellig en je kan er leuk uit eten of na het skieen een drankje doen. Loopafstand naar kinderpiste en met de skibus zo bij de gletscher. Zeker een locatie om weer naar terug te gaan!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 23 januari 2018 via mobiele applicatie

Zeer fraai en mooi afgewerkt hotel. Ziet er allemaal goed uit. De kamers zijn modern en mooi. De medewerkers zijn vriendelijk en helpen graag waar nodig is. Op geen 4 minuten lopen van de skilift Maiskogel. Met de bus ben je in 20 min Zell am See en Kitzsteinhorn. Leuke barretjes en eet gelegen in de buurt.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Alpenparks Orgler is nieuw en heeft mooie ruime moderne appartementen. Van alle gemakken voorzien. Receptie personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig.
Ligging is zeer goed midden in Kaprun. Opvallend is dat daar ook in de zomer het nodige te doen is.

Datum van verblijf: augustus 2017