“Leuke ‘kneuterige’ locatie.”

Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Restaurants in Filzmoos
Keukens: Oostenrijks, Pub-restaurant
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ‘kneuterige’ locatie.
Erg goed eten en erg relaxte sfeer.
Niet duur. Zeer de moeite waard, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden even ergens binnen wat drinken. In de zomer waren we hier ook al geweest, toen hebben we buiten in de tuin gezeten. Dat ging nu niet, want er lag nu 1 mtr sneeuw of zo . In de zomer hebben we er koffie gedronken en Kaiserschmarrn. Was lekker, maar erg, erg duur.
Nu hebben we binnen gezeten. Het ziet er van buiten en van binnen OERGEZELLIG uit! Dat is het ook. We hebben een Glühwein en een Radler besteld. De bediening ging wel. Niet echt je van het.
Maar we hebben even lekker gezeten in een oergezellig ding maar voor de bediening hoef je het niet te doen.

Datum van bezoek: februari 2020
31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een avond gegeten tijdens onze wintersportvakantie. Gezellige sfeer, goede bediening, heerlijk eten voor een hele schappelijke prijs. Wilden hier nog een keer eten, maar waren helaas vol geboekt. We gaan er zeker nog een keer naar toe.

Datum van bezoek: januari 2020
5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig en sfeervol ingericht Oostenrijks restaurant waar huisbereid voedsel krijgt geserveerd voor een goede prijs. Echt een aanrader wanneer je Filmoos bezoekt. Gaan we zeker naar toe.

Datum van bezoek: september 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten en gezellige authentieke Oostenrijkse sfeer. Ik zelf had een zalige goulash met gebakken aardappeltjes. Echt voortreffelijk gemaakt en smaakvol. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Fiaker Wirt bekeken, bekeken ook

In Fiaker Wirt geweest? Deel je ervaringen!