Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

Met 2 personen voor de tweede maal in het bovenste appartement verbleven. Wat een prachtige appartementen zijn dit. Ideaal gelegen aan de toegangsweg naar Heiligenblut. Hierdoor is alles zeer snel bereikbaar. Het appartement is zeer compleet. Alles was aanwezig wat je maar kon bedenken. Zeer complete keuken met een oven waar we dagelijks verse broodjes in bakten. Ook een perfect werkende afwasmachine. Goed werkend wifi en een mooie smart tv zijn aanwezig. Goede bedden met fris, schoon beddengoed. Ruime, schone badkamer en nog een extra apart toilet. We troffen het appartement bij aankomst brandschoon aan en de passie van de eigenaren voor hun appartementen en de omgeving is voelbaar en aanstekelijk. Ook een restaurant reserveren doen zij met liefde voor je. Bij de ingang is er een terras waar je heerlijk kunt zitten en er is een klein zonnig balkon met een zitje en schitterend uitzicht. Kortom, echt een aanrader! Een ideale uitvalsbasis voor dagtripjes. Voor ons een echte aanrader! We hebben dit appartement dan ook al geboekt in maart voor de wintersport!

Kamertip: Parkeren in parkeergarage Heiligenblut is aanrader. Dan kleine wandeling door dorp naar de lift
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 31 augustus 2021

Ben je op zoek naar een modern appartement van alle gemakken voorzien dan ben je bij Die Traumtaube aan het juiste adres. De eigenaren Marjoleine en Daniël hebben aan alles gedacht. Prima uitvalsbasis voor heel veel mooie natuur. “Alles für die Gäste” is letterlijk waar Marjoleine en Daniël voor staan.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Met heel veel plezier verbleven wij veertien dagen in het Erdgeschoß van Die Traumtaube. Een super ervaring om het kort te omschrijven. Het pas verbouwde appartement laat niets te wensen over. Bij aankomst stond een heerlijke fles wijn voor ons klaar. De bedden waren al opgemaakt en de handdoeken lagen al klaar. Omdat wij twee weken verbleven in dit appartement kregen wij op zaterdag (na de eerste week) schone dekbedden en werd het appartement tussen door schoon gemaakt door Daniël & Marjoleine. Teven hebben wij gedurende ons verblijf driekeer schone handdoeken gekregen. Een service die je zelden ergens anders ziet

Kamertip: Bij aankomst zijn de bedden opgemaakt en liggen alle handdoeken klaar. Ga genieten van de omgeving rondom de Großglockner.
Datum van verblijf: augustus 2021