Vandaag geopend: 06:00 - 19:00

vanaf 35,83 US$
vanaf 60,84 US$
vanaf 25,75 US$
Beoordeeld op 25 januari 2020

We hebben hier een leuke en mooi maar zeer toeristische wandeling gemaakt door de rijstvelden. Het laatste bepaald wel dat een en ander zeer toegankelijk is.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Dit is een absolute MUST voor iedere Bali bezoeker. Hier zie je de rijstvelden zoals we die gezien hebben op plaatjes. Van veraf heel erg mooi, maar ook dichtbij zijn de rijstvelden prachtig. Vergeet ook niet op te stoppen bij 1 van de vele restaurants met uitzicht over de rijstterrassen. Een aanrader! Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest (feb, jun, nov) iedere keer was anders met kleuren, licht, enz...iedere keer was het prachtig.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Hele mooie rijstvelden. Vanuit Ubud zijn we met de scooter hier naar toe gereden. Prima wegen om er te komen! Het was helemaal niet toeristisch! De rijstvelden staan op Unesco werelderfgoed en met goede paden kan je prachtig wandelen tussen de rijstvelden. Ga wel in de juiste maand, anders heb je kans dat er geen of heel weinig rijst staat :-).

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Jatiluwih zijn prachtige rijstvelden, ongekend mooie natuur. Wij zijn er met de scooter vanaf Seminyak in anderhalf uur naartoe gereden, we namen een verkeerde afslag maar kwamen daardoor via de achterkant aangereden helemaal door het bos heen. Een geweldig mooie route en we waren alleen, omdat iedereen via de gewone route gaat. Echt de moeite waard om hier naartoe te gaan.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Geweldig deze rijstvelden van Jatiluwih. Ze vallen onder Unesco. Je kan er heerlijk wandelen door de rijstvelden, door goed aangelegde wandelpaden.

Datum van activiteit: september 2019