“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Warung Dapur Kapulaga

Warung Dapur Kapulaga
Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Restaurants in Sidemen
17 maart 2020 beoordeeld

Denk dat dit het lekkerste gerecht was wat ik tot nu toe in Bali geserveerd heb gekregen!

Alles vers bereid en gebakken banaan van het huis toe.

Vijf sterren meer dan waard!

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten!! We moesten het tentje even zoeken, maar dat was het helemaal fantastisch! Ze bereiden alles vers, dus je moet iets langer wachten maar dat is het echt waard!!

De eigenaar is super vriendelijk en spreek super goed Engels.

Datum van bezoek: maart 2020
31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier erg lekker gegeten. Kies voor lokale specialiteiten. Super vriendelijke eigenaren, heel netjes. Makkelijk te vinden.

26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima warung, waar voor je geld.

tafelkleden mogen wel een keer vervangen worden, maar ach: prioriteiten

7 oktober 2019 beoordeeld

Zijn net terug van dit lokaal restaurantje (waring). Er zijn maar een 7-tal tafeltjes en het zat vol bij aankomst. We hebben even moeten wachten maar dit was het zeker waard. Tijdens het wachten hebben we Duitsers leren kennen en met hen samen aan tafel gezeten en gegeten. Super sympathieke mensen en veel verteld en heel lekker gegeten voor weinig geld. Sympathieke eigenaar en zelf een gratis desertie (gebakken banaan aangeboden gekregen). Voor 5 euro persoon een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Indien we hier nog langer bleven, zouden we nog eens terug gaan.

Reizigers die Warung Dapur Kapulaga bekeken, bekeken ook

In Warung Dapur Kapulaga geweest? Deel je ervaringen!