Beoordeeld op 19 februari 2020

Als je van rust en een prachtig uitzicht houdt, zit je hier meer dan goed!
Wij hadden de Sunrise Suite, vanwaar ook een geweldig uitzicht. Het is een ruime en luxe kamer! Verder zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat altijd en voor alles voor je klaar staat.
In het restaurant kun je heerlijk eten.

De omgeving is goed te verkennen met een geplande trip vanuit het resort, maar ook door zelf met de scooter te rijden. Prachtig om het authentieke Bali te verkennen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

Wij waren hier voor de tweede keer en bleven weer drie nachten in de Rijstveld suite. Met weemoed vertrekken we. Prachtige en heerlijke kamer waar je kunt genieten van het uitzicht. Maar ook het vriendelijke personeel, de heerlijke massages in een mooie open air setting, wandeling met gids en scooterrijden. Tijd tekort eigenlijk. We hebben maar 1 conclusie: we moeten terugkomen !
Ook het eten is heerlijk met een aparte kaart vol gezonde vegan gerechten. Neem de chia-pudding als ontbijt mmmmm of zo’n gezondheidsdrankje. Rijsttafel met Balinese gerechten voor 2 personen was ook een aanrader. Allemaal met prachtig uitzicht. We hebben niet eens tijd gehad om de organic garden van het hotel te bezoeken en yogales te volgen. Volgende keer maar Kortom aanbevolen dit adres !

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 17 september 2019

Cepik Villa in Sidemen ligt op een prachtige locatie tussen de rijstvelden van Sidemen. Wij hadden de sunrise suite geboekt en waren uiterst tevreden. Prachtig uitzicht en heerlijk rustig. De 3 uur durende ochtendwandeling met gids is een absolute aanrader; adembenemende vergezichten, een stevige tocht door rijstvelden, bossen en dorpen is je beloning! Dit is het echte Bali . En de massage was top!

Kamertip: sunrise suite
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

De rijstveld en sunrise suites zijn echt schitterend. Nog mooier dan op foto's. Het uitzicht is prachtig. Je kijkt recht op de rijstvelden waar de boeren aan het werk zijn. Dit is wel een heel groot contrast en voelt wel een beetje awkward aan. Het bed is groot en comfortabel met klamboe. Het bad is heerlijk met tevens mooi uitzicht. Er lopen wel beestjes boven het plafond en in je kamer zoals gekkos. Ik werd nog wakker in de nacht omdat boven het plafond een muis (piepend beestje) te grazen werd genomen door een ander dier (gekko of slang). Sounds of nature staat er op hun menukaart, wat letterlijk zo is.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een prachtig en rustgevend restaurant, wij hebben er zojuist gedineerd een romantisch diner voor twee, bij aankomst lag de tafel en rondom de tafel
Vol met harten van bloemen en overal
Kaarsjes, wat prachtig was dit. Heerlijk keuze menu alles vers bereid hebben genoten... Er is keuze genoeg op de kaart wil je verrast worden kies dat het romantisch diner en reserveer dat

Datum van verblijf: juni 2019