“Top pork knuckle”

do 4/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 17 van 344 Restaurants in Legian
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig, uit bamboe bestaand, restaurant.
Heerlijk gegeten; de pork knuckle was verrukkelijk, knapperig vel, en het vlees was super mals. Ook de pork ribs zijn een aanrader.
Toiletten ook erg schoon.

Datum van bezoek: maart 2020

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar restaurant op onze eerste avond hier beland. We werden aangetrokken door de sfeervolle uitstraling en leuke sfeer. Er zaten redelijk veel mensen wat meestal goed teken is.
We hadden beide een salade, die was vers, met liefde bereid en erg lekker.
De bediening is van grote klasse. Zeer klantvriendelijk, checken regelmatig of alles naar wens is. Toen we opmerking maakte over de te luide live muziek werd daar direct wat aan gedaan. De manager, Candra geheten, kwam persoonlijk zijn excuses aanbieden en we hebben nog lang erg leuk met hem gekletst.
De cappuccino was de lekkerste die ik deze vakantie heb kunnen vinden. Sterk maar zacht van smaak met goed, fijn schuim.
Al met al een aanrader, wij komen hier zeker nog een keer!

Datum van bezoek: december 2019
29 oktober 2019 beoordeeld

Een nieuw, sfeervol, modern restaurant, geheel in donker bamboo stijl opgebouwd, waar de vrije wind door heen waait, met goed, gevarieerd eten (Makan is Eten). De locatie op de hoek van Jalan Padma oogt reeds aangenaam door de open en vrije inrichting. Het is vaak druk, veel Australiërs, waardoor op een groot TV scherm de "footy", Australisch voetbal sport, constant is te zien. Gezelligheid, aangenaam vertoeven, aparte rook afdeling, AC, vriendelijk behulpzaam personeel, goed toilet dat gezegd mag worden, en heerlijke gerechten voorradig. Zeker een must!!!

Datum van bezoek: oktober 2019
24 september 2019 beoordeeld

We hebben hier tijdens ons verblijf twee keer een dinner gegeten. Beide keren zeer tevreden over het eten. Wel is het restaurant erg vol dus moet je een beetje geluk hebben of er nog genoeg plek is. Ook is het vergeleken met andere restaurantjes redelijk prijzig. De bediening is met het opnemen en bedienen van het eten en drinken goed, maar wanneer ze de tafel hebben afgedekt en je niet direct wilt betalen is het daarna lastig om aandacht te vragen van een serveerster wanneer je wel wilt betalen. Hierdoor zijn wij 2x naar de kassa moet lopen om aan te geven dat we de rekening wilden. Tot slot is het restaurant erg mooi ingericht en gedecoreerd en is het zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: september 2019
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt op een mooie plek dicht bij het strand.
Op de route naar het strand hier een paar keer ontbijt genomen.
Vriendelijk personeel en goede keus in zowel hartig brekkie als zoet ( american pancake met ijs en pindakaas) frisse sapjes en koffie.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Makan Place, Bali bekeken, bekeken ook

Legian, Kuta District
Legian, Kuta District

In Makan Place, Bali geweest? Deel je ervaringen!