Vandaag geopend: 08:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top

Beetje buiten het drukkere amed beach Goed georganniseerd , goede duikgidsen en belgische ... meer lezen

Beoordeeld op 19 oktober 2019

Beoordeeld op 22 september 2019
tessab4321
Lees alle 535 beoordelingen

Beoordeeld op 19 oktober 2019 via mobiele applicatie

Beetje buiten het drukkere amed beach

Goed georganniseerd , goede duikgidsen en belgische management meer moet dat niet zijn

Doken op de mooiste plekke van amed en tulamben waaronder de uss liberty

Waren met een groep van 28 belgen

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 22 september 2019
Beoordeling van: Ontdek Scuba in Amed

Samen met mijn vriend hebben wij het open water duikbrevet gehaald! Dit was zeker het hoogtepunt van onze vakantie, wat een geweldige ervaring. Goede en professionele duikschool. Rudox was onze instructeur, wat een vriendelijke man, hij is erg verantwoordelijk, heeft ons erg goed begeleid en je kon echt merken dat hij overal veel verstand van heeft. Amed is echt een prachtige locatie en ze nemen je ook mee naar andere locaties. Bali reef divers raden wij zeker aan!

Datum van activiteit: september 2019
BaliReefDivers, General Manager van Bali Reef Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2019

Hello Tessa

bedankt om voor ons te kiezen om jullie brevet te halen! Fantastisch om te lezen dat dit een hoogtepunt was van jullie vakantie! Amed is zeker een erg leuke bestemming and de duiken hier worden eigenlijk elk jaar gewoon beter.
We hopen jullie terug zien hier!

Beoordeeld op 15 september 2019

Super duikcentrum. Professionele begeleiding.leuke instructeurs. De verantwoordelijke spreekt ook Nederlands.Aanrader!!!!

Hello Ria

bedankt om met ons te duiken en ons aan te raden! Tot een volgende!

Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Zeer professionele organisatie. Zeer veel aandacht voor beginnende duikers. Ze durven ook bepaalde duiken weigeren voor onervaren duikers. Waaruit blijkt dat ze de verantwoordelijkheid voor veilig duiken belangrijker vinden dan enkel het geld eraan te verdienen. Zeer aan te raden duikcentrum.

Hey Koenraad

bedankt om met ons te duiken! We vinden het belangrijk om beginners de basis te leren voor ze de zee in gaan. Het is veiliger voor hen (en voor ons) en de beginners zien er een pak meer door. Ik denk dat het onze taak is om duikers veilig te houden en daar hoort jammergenoeg soms ook bij dat we mensen iets moeten afraden. Maar, genoeg alternatieven hier om alle duiken goed te maken!
Tot de volgende!

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Ik heb 2 introductie duiken gedaan me mijn begeleider Bruce. De begeleiding van Bruce is heel goed en helder. De duiken in Tulamben (in de buurt van Amed) bij het wrak was heel gaaf. Daarnaast is de eigenaar Birger gastvrij en verzorgt hij heldere informatie over de duik mogelijkheden.

Een aanrader om via Bali Reef Divers te gaan duiken!

Datum van activiteit: juli 2019
BirgerFinaut, General Manager van Bali Reef Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Hello Bart

Bedankt om voor ons te kiezen voor je initiatie. Blij te lezen dat je het erg naar je zin hebt gehad!
Hopelijk tot een volgende voor misschien je Open Water Cursus?

Succes met de nieuwe job!