TripAdvisor

vanaf 55,00 US$
vanaf 55,00 US$
vanaf 85,00 US$
Beoordeeld op 8 november 2016 via mobiele applicatie

Oh wow, was ik maar vreselijk rijk dan kon ik hier wonen.. Wat een heerlijke (woon)wijk met een goede sfeer en dat typische Brooklyn Heights gevoel dat we uit zoveel films en tv-series kennen.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 11 juni 2016

Als je over Brooklyn Bridge gaat kan je deze leuke wandeling doen met een prachtig uitzicht op de skyline van New York.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 31 augustus 2015

we kwamen laat ca 21h.....en werden vanaf 2230h de zaak uitgekeken; licht ging aan en stoelen op de tafels.
eten was OK maar niets bijzonders.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 15 mei 2015

Gratis inkom op zaterdagochtend tussen 10 & 12;
In mei geweldige Cherry blossoms zoals in Japan.
vanaf juni-juli geweldige rozen collectie
Japanse tuin is prachtig.

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 17 april 2015

Leuke omgeving , ook richtng Williamsburg , fijn vertoeven en leuke restautantjes ,cafetjes . Op zaterdag is er aan Green Fort een rommelmarkt met gratis inkom .

Datum van activiteit: april 2015