Het hotel heeft een goede sfeer en een mooie grote kamer (vergeet niet, het is Brooklyn, dus heb realistische verwachtingen). Het personeel probeert veel te hard om cool te zijn en lang niet hard genoeg om service te verlenen aan zijn klanten. Gasten worden aangesproken met hun voornaam, zelfs als ze oud genoeg zijn om de grootouders van de spreker te zijn. Alles is gericht op uber - hippe taal en houding. Ooit geprobeerd in te checken zonder dat je om je naam werd gevraagd? Nou, de receptie van Hoxton gaat dat niet lukken. Ooit worteltaart besteld van het menu en te horen gekregen: "Wow, ik wist niet eens dat we worteltaart hadden!"? Vergeet het hebben van een privégesprek in de lobby - stoelen staan te dicht op elkaar, ongetwijfeld om een gevoel van 'gemeenschap' te creëren.
Ik was er op zakenreis. Ik zou terug kunnen gaan als ik op een vrijetijdsreis met millennials of Gen-iets zou zijn, maar niet zakenreizen.
484
97
57
31
35