Gratis annuleren tot 15/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 238
TravelocityUS$ 238
ZenHotels.comUS$ 259
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Hier blijven overnachten tijdens doorreis in Amerika.
Prima hotel hiervoor.

Winkel ligt centraal bij tankstation, kleine supermarkt,...

De kamers zijn groot en proper.
Het dak aan onze kamer was stuk, waardoor er door de hevige wind continu een stuk tegen het raam klopte.

De gemeenschappelijke delen zijn wat ouderwets en kunnen wel een frisse wind gebruiken.
Vnl de ontbijtruimte vond ik totaal niet uitnodigend.
Het ontbijt zelf vrij sober en beperkt in aanbod.

Fijn zwembad. Liftje voor mindervaliden.
Sauna buiten gebruik, jammer...

Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

Kamer zeer groot en netjes,
Prima WiFi en grote flatscreen
Kleine handige kitchenette
Ontbijt is weinig zaaks enkel wafels die men zelf kan bakken zijn lekker.
Heel slechte isolatie, koeling groep van eigen gebouw en omringend gebouw zeer hinderlijk tijdens de nachtrust.
Het gebouw op zich heeft dringend een opknapbeurt nodig.
Gelukkig waren de kamers OK
Onthaal OK

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is erg gedateerd. De kamer was schoon, maar de rest van het hotel (gangen, lift, zwemruimte en ontbijtzaal) ws erg vies. De kamer is erg groot, maar de inrichting kan een renovatie gebruiken

Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt goed, vlak bij het binnenrijden van Mammoth Lakes. De kamer was weliswaar verouderd, maar groot en netjes. Er was een kitchenette, wel zonder borden of bestek. Wel heerlijke bedden en een grote badkamer. Ontbijt was in de prijs, maar was de naam "continental breakfast" niet waardig. Vuile ontbijtruimte en alles in wegwerp (bekers, borden en bestek). Wel kon je zelf een lekkere wafel bakken. Er was yoghurt in potjes, toasten, gebak, bagels en wat kaas en confituur in potjes. De gang en de gemeenschappelijke toiletten waren ook volledig afgeleefd en op sommige plaatsen gewoon vuil. Kortom: oké als doorgangshotel voor één nacht, maar niet te kritisch zijn.

Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 25 augustus 2017

Thank you for taking the time to write a review. We are sorry that it was not a great stay for you. We are under new management and will be starting major renovations. We hope that you will come back to give us a chance.

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

We kwamen bij het shilo inn met 5 personen voor 2 nachten. Inchecken verliep in eerste instantie prima totdat we op de kamer kwamen en ontdekten dat er maar 4 bedden waren en geen extra roll away bed. Terug bij de receptie kregen we te horen dat we niet via hun geboekt hadden en dat ze ivm brandveiligheid geen bed mochten bij plaatsen. De kamer was er overigs ruim genoeg voor. Ook de maatschappij via wie geboekt was kon niets voor ons doen. Terug naar de receptie en na veel aandringen kregen we de manager aan de telefoon. Uiteindelijk lukte het ons om er een extra bed bij te krijgen maar als er brand uit zou breken kwamen ze ons niet helpen.
Ontbijtruimte was smerig en ook het ontbijt was niet echt geweldig. Je kunt zien dat er niet meer geïnvesteerd wordt in dit hotel. Inspectie van de lift was al een jaar verlopen!!!!! Het zwembad water is troebel en het is eigenlijk overal waar je kijkt vies. Enige goede waren de bedden. Prima geslapen.

Datum van verblijf: juli 2017