Official Site
Gratis annuleren tot 17/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 17/07/22
Agoda.com
Expedia.comUS$ 167
Hotels.comUS$ 167
Trip.comUS$ 175
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Op Booking beoordeeld met een 8 maar echt bijzonder hoe dit motel dit verdient heeft. Dame bij de receptie niet bijzonder vriendelijk en na het vragen naar de WiFi code kregen we helaas nul op rekest. Het werkte niet! Helaas klonk het alsof ze een bandje afspeelde dus waarschijnlijk al langere tijd een niet / goed wekende WiFi wat voor reizigers tegenwoordig toch best als onplezierig wordt ervaren. Aangekomen bij de kamer voelde het als een sauna zo warm was het. Bedden waren voor onze begrippen weg klein en kamer was ook aan de kleine kant, als is dit voor een korte periode niet erg. Het bed leek in eerste instantie schoon maar wij vonden haren die niet van ons waren. Al met al, helaas geen aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 september 2017

Voor een nacht is Motel 6 een prima doorreis hotel. Kamers zijn basic en vrij klein, maar wel schoon en de bedden prima voor de prijs die je betaald. Wij hadden een kamer op de begane grond, mèt koelkast. De badkamer was schoon, maar lekte aan alle kanten wat een groot waterballet tot gevolg had.
Personeel was niet echt heel vriendelijk, maar hier hebben we buiten het inchecken verder niet mee te maken gehad.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden dit geboekt voor 1 nacht op onze doorreis richting Lake Tahoe. Het is zeer basic, heeft geen sfeer of uitstraling. De kamers (met 2 bedden) zijn heel klein en je kunt er je koffers amper kwijt. Verder was het schoon en prima te doen voor 1 nacht. Je moet ook niet veel verwachten van dit soort motels. Wil je luxe dan moet je dit niet boeken.

Zwembad is klein maar verder Ok, wifi is niet echt super goed.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Moe van een dag wandelen was de teleurstelling groot toen het zwembad dicht was. "Closed for winter". En dat op 15 juli. Daarbij kleine kamer dus niet wat we wilde. Adverteren met zwembad is ook zwembad beschikbaar

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

Amerikaans motel met redelijke kamer wij betaalden 80 dollar wat redelijk is voor de kamer. Kamers niet groot en absoluut slecht wifi.
Prima voor een nacht. Prijzen die in de kamers hingen waren absurd hoog

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken