6 personen bekijken dit hotel
Westin.com
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
eDreamsUS$ 764
Trip.comUS$ 540
Agoda.comUS$ 760
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Keurig hotel met kamers waar je ook kunt koken. Best luxe, open haardje, zitje. Mooie badkamer en buiten een goede pool. Ook nog een fitnessruimte. Kortom; niets mis mee. En toch kon het me niet bekoren. Misschien omdat het enorm groot is en daardoor persoonlijkheid of intimiteit mist?

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 september 2016

Ruime kamer, gezellig zwembad met warme jacuzzi. Goede ontvangst met welkomstdrankjes en gratis parkeren ondergronds. Hetvrestaurant laat te wensen over. Het ontbijt is duur en het avondeten is niet echt lekker.

Datum van verblijf: september 2016
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Thank you for the review. Ik waardeer uw opmerkingen. Ik ben blij om te lezen dat u genoten van uw reis. Ik hoop dat u het pand opnieuw te bezoeken.

Oprecht,

Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij waren blij met dit hotel, heerlijk zwembad.
De kamer was ruim en heerlijk groot comfortabel bed met fluffy dekens.
Wel jammer dat de slaapbank van heel wat mindere kwaliteit was...
Ook fijn dat er gelegenheid was om je was te doen.
Parkeren in de parkeergarage ook prima geregeld.

Datum van verblijf: augustus 2016

Hartelijk dank voor uw feedback! Ik waardeer uw opmerkingen. Ik verontschuldig me voor uw bed; ons bed is een centrale pijler van ons merk.

Oprecht,

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Prachtig modern hotel met comfotable en ruime kamers.
Vriendelijk personeel, alleen het ontbijt was stuntelig en stelde niets voor.
Het hotel ligt centraal .
De parkeergarage is een bonus en je wordt vlot geholpen

Datum van verblijf: juli 2016
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2016

Nous vous remercions d'avoir choisi le Westin Monache! Je suis heureux de lire que vous avez apprécié notre hospitalité. S'il vous plaît venez visiter avec nous à nouveau! Nous attendons avec impatience votre retour.

Être bien!

Beoordeeld op 25 juni 2016

dit is een prima hotel, met mooie grote schonen kamers, met buitenzwembad, fijn welkom, glaasje prosecco, vriendelijk personeel, en een fijn e restaurant, voor ontbijt en diner. Bij het diner is er keuze uit souchi kaart en/of gewonen kaart.
Het hotel heeft ook een aparte medewerker voor activiteiten en wandelingen

Kamertip: hogere etage, eerste hotel etage is etage 3 dus liever hoger
Datum van verblijf: juni 2016
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2016

Thank you for the review en ik hoop dat u uw tijd in Californië genoten. Ik waardeer het dat je de keuze van de Westin Monache. Kom en bezoek ons opnieuw in de toekomst.

Be Well!