5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Westin.com
FindHotel
travelup.comUS$ 357
PricelineUS$ 351
Agoda.comUS$ 351
Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij waren blij met dit hotel, heerlijk zwembad.
De kamer was ruim en heerlijk groot comfortabel bed met fluffy dekens.
Wel jammer dat de slaapbank van heel wat mindere kwaliteit was...
Ook fijn dat er gelegenheid was om je was te doen.
Parkeren in de parkeergarage ook prima geregeld.

Datum van verblijf: augustus 2016
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Hartelijk dank voor uw feedback! Ik waardeer uw opmerkingen. Ik verontschuldig me voor uw bed; ons bed is een centrale pijler van ons merk.

Oprecht,

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Prachtig modern hotel met comfotable en ruime kamers.
Vriendelijk personeel, alleen het ontbijt was stuntelig en stelde niets voor.
Het hotel ligt centraal .
De parkeergarage is een bonus en je wordt vlot geholpen

Datum van verblijf: juli 2016
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2016

Nous vous remercions d'avoir choisi le Westin Monache! Je suis heureux de lire que vous avez apprécié notre hospitalité. S'il vous plaît venez visiter avec nous à nouveau! Nous attendons avec impatience votre retour.

Être bien!

Beoordeeld op 25 juni 2016

dit is een prima hotel, met mooie grote schonen kamers, met buitenzwembad, fijn welkom, glaasje prosecco, vriendelijk personeel, en een fijn e restaurant, voor ontbijt en diner. Bij het diner is er keuze uit souchi kaart en/of gewonen kaart.
Het hotel heeft ook een aparte medewerker voor activiteiten en wandelingen

Kamertip: hogere etage, eerste hotel etage is etage 3 dus liever hoger
Datum van verblijf: juni 2016
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2016

Thank you for the review en ik hoop dat u uw tijd in Californië genoten. Ik waardeer het dat je de keuze van de Westin Monache. Kom en bezoek ons opnieuw in de toekomst.

Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Mooi luxe hotel met fitnessruimte, buiten een zwembad en twee bubbelbaden. Wij hadden een ruime studio met een kingsize bed en een slaapbank. De kamer is voorzien van airco, gasopenhaard en keukentje voorzien van alle gemakken, zoals een koelkastje met vriesvak, fornuis met 2 pitten, vaatwasser, pannen, broodrooster, fluitketel, etc. Bij het hotel/resort zijn een aantal restaurants en winkels op loopafstand. In de zomer kan je in de omgeving van Mammoth Lakes wandelen en fietsen.

Datum van verblijf: september 2015
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2015

Thank you for the business and the great review! Please come and visit with us again soon!

Beoordeeld op 29 juni 2015

In dit hotel boekten we een grote suite met dubbele slaapkamer en badkamer voor onze familie en een 'gewone' kamer voor onszelf. De suite is zeer in de smaak gevallen: lekker ruim, twee balkons, mooi uitzicht op de bergen en het zwembad, grote keuken, open haard en lekker zittend banken en stoelen, prima bedden. Beide badkamers waren uitstekend met goede douches en 1 ook nog met een bad. De gewone kamer was ook van alle gemakken voorzien. Mooi groot zwembad met ligbedden, voldoende badlakens en twee jacuzzi's. Het restaurant beschikt over een uitstekend restaurant en over een sushibar. We hebben er verschillenden avonden gegeten en elk gerecht was even smaakvol als mooi opgemaakt. Goede wijnkaart. Hoewel stevig aan de prijs hebben we het toch de moeite meer dan waard gevonden. Ook het ontbijtmenu was zeer gevarieerd en lekker. Zowel 's morgens als 's avonds werden we bediend door zeer gemotiveerd, opgewekt en buitengewoon krantvriendelijk personeel. Dat gold ook voor de receptie en voor de medewerkers die steeds weer onze auto's uit de garage haalden. Altijd een vriendelijk woord, een goed advies hoe te rijden of waar naar toe te gaan en bereid tot een praatje zonder opdringerig te zijn. We voelden ons er zeer welkom door. We hopen nog eens terug te komen in dit prachtige gebied. Devils postpile is zeer de moeite waard maar sla op weg naar het Yosemite Park het Mono Lake zeker niet over. Wat een prachtig meer.

Datum van verblijf: juni 2015
Patrick D, General Manager van The Westin Monache Resort, Mammoth, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2015

Bedankt voor uw zaken! We waarderen je! Kom terug naar het hotel de volgende keer dat u een bezoek Mammoth Lakes!