Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 207
Hotels.comUS$ 207
TravelocityUS$ 207
Agoda.comUS$ 207
FindHotelUS$ 207
Trip.comUS$ 218
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Onze eerste indruk van het hotel was vrij goed, de kamer was proper en het onthaal was zeer aangenaam. We hebben er een rustige nacht gehad en de bedden waren ook redelijk goed. We hadden kamer met ontbijt, dit is jammer genoeg geen aanraden. Toen we de ontbijt ruimte (in de kelder) kwamen werden we overvallen door een stank, hierdoor was onze eetlust al snel over. We zijn dan maar in een lokale supermarkt een ontbijtje gaan kopen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Wij namen dit hotel als tussen stop.
Ziet er uit als een alpen hotel,want in de winter is dit een ski gebied.
Kamer was ruim met een groot Queen size bed.
Ontbijt was voldoende.
We kregen een kaart mee en konden zo de omgeving bekijken.
In de buurt zijn op loop afstand veel restaurants.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 18 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een nacht geslapen op onze doorreis van Las Vegas naar Monterey. Het is een prima hotel, schoon en in de ochtend een goed ontbijt. In de buurt zijn genoeg plekken om te eten of even een biertje te drinken na een lange rit. De omgeving is erg mooi en zeker de moeite waard om te bezoeken!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 1 november 2015

Prima lokatie, grote kamer . Lekkere sauna, stoombad en yakouzi. Met uitgebreid ontbijt buffet voor Amerika. Aan rand van dorp en dicht bij winkelcentrum, met meerdere restaurants. Makkelijk parkeren en restaurant is aan te lopen

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 10 juni 2015 via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht op doorreis van Death Valley naar Yosemite. Vooraf geen verwachtingen, maar Mammoth Lakes blijkt super te zijn! En hetzelfde geldt voor Mammoth Creek Inn.

Pluspunten zijn de ruime bedden, vriendelijke ontvangst en behulpzaamheid receptioniste en de locatie (loopafstand veel restaurants en winkels).

Iets minder is de gehorigheid van de kamers, ik denk doordat de wandjes wat dun zijn...

Datum van verblijf: juni 2015