Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben twee overnachtingen gemaakt in dit hotel. De omgeving is in de herfst prachtig en rustig. Omdat de toerisme pas begin november op gang komt zijn er wel veel winkels (eerder) dicht. Onze kamer die zich in het hoofdgebouw bevond was onlangs gerenoveerd en had echt een heerlijk groot bed met hele zachte lakens, de beste van onze hele reis. In het bijgebouw werd tijdens ons verblijf druk gerenoveerd. Wat jammer was is dat het zwembad heel vies was, en de jacuzzi benden in het hoofdgebouw nog gesloten was. Het personeel aan de balie was enorm aardig en gaven je een welkom gevoel. De dame bij het buffet was minder hartelijk, ze nam geen moeite om te begroeten en negeerde ons volledig. Toch echt een aanrader!!

Datum van verblijf: oktober 2017
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2017

thank you!

Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen en kregen veel bruikbare informatie over de omgeving en restaurants in de buurt. Kamer was netjes. Ontbijt is inbegrepen en goed (geen warme gerechten). Goede uitvalsbasis om de lakes te bezoeken en het park te bekijken. Geestig dat alles in Alpen thema is.

Datum van verblijf: september 2017
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij vonden het een super hotel! We kregen een kamer met 2 Kingsize bedden. We werden super ontvangen bij de receptie en het dorpje eromheen is erg gezellig met leuke winkeltjes en spontane mensen. Wij kwamen uit death valley maar vinden dit veel leuker. Jammer dat we hier maar 1 dag bleven maar het is een aanrader met een zeer mooie omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2017
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Afgeleefd hotel, degelijke kamer, echter geen airco, raam dus maar opengezet maar rond 4u gewekt door vrachtwagens die kwamen leveren/laden. Oude sanitair, versleten bad, een bad nemen lukte niet omdat sluiten weg was. Douchekop staat op max 1.6 m hoogte.... als je 1.85 bent is dat een probleem. Geen lift in het hotel. Ontbijt was beperkt maar wel lekker wel te eten met plastiek bestek en bekertjes...

Datum van verblijf: juli 2017
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Thank you for the feedback.

Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven. Het is een net hotel met een leuke Aprèski thema. Het ontbijt was goed en de receptie ook. Qua ligging is het op een uitstekend plek met een mooi uitzicht op de bergen aan de overkant. Zeker aan te raden voor 1 nacht, maar niet voor langere tijd.

Datum van verblijf: juni 2017