Traveluro
Trip.com
Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen en kregen veel bruikbare informatie over de omgeving en restaurants in de buurt. Kamer was netjes. Ontbijt is inbegrepen en goed (geen warme gerechten). Goede uitvalsbasis om de lakes te bezoeken en het park te bekijken. Geestig dat alles in Alpen thema is.

Datum van verblijf: september 2017
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij vonden het een super hotel! We kregen een kamer met 2 Kingsize bedden. We werden super ontvangen bij de receptie en het dorpje eromheen is erg gezellig met leuke winkeltjes en spontane mensen. Wij kwamen uit death valley maar vinden dit veel leuker. Jammer dat we hier maar 1 dag bleven maar het is een aanrader met een zeer mooie omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2017
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Afgeleefd hotel, degelijke kamer, echter geen airco, raam dus maar opengezet maar rond 4u gewekt door vrachtwagens die kwamen leveren/laden. Oude sanitair, versleten bad, een bad nemen lukte niet omdat sluiten weg was. Douchekop staat op max 1.6 m hoogte.... als je 1.85 bent is dat een probleem. Geen lift in het hotel. Ontbijt was beperkt maar wel lekker wel te eten met plastiek bestek en bekertjes...

Datum van verblijf: juli 2017
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Thank you for the feedback.

Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven. Het is een net hotel met een leuke Aprèski thema. Het ontbijt was goed en de receptie ook. Qua ligging is het op een uitstekend plek met een mooi uitzicht op de bergen aan de overkant. Zeker aan te raden voor 1 nacht, maar niet voor langere tijd.

Datum van verblijf: juni 2017

Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Wat een gezellig hotel. We werden vriendelijk ontvangen en de kamers zagen er gezellig uit. Alsof je op wintersport was (wat voor ons in september niet het geval was). Er is een koelkast, maar koffiezetapparaat en magnetron ontbreken. Op loopafstand van het hotel zijn meerdere restaurants en winkels te vinden. Wij hebben eerst wat gedronken in de bar die bij het hotel hoort. Ze zijn hier super aardig en zeker niet zuinig met alcohol. Ook de snackjes waren lekker. Daarna wilden we wat eten in het restaurant, maar daar werden we zeer onvriendelijk behandeld. We wilden aan een wat kleiner tafeltje zitten zodat we bij het raam zouden zitten. Er waren bijna geen gasten, maar toch kregen we te horen 'it's this way or no way'. We kozen voor de no way en hebben uiteindelijk ergens anders gegeten. Bij de receptie hebben we wel 'geklaagd' en zij waren het ermee eens dat dit niet oké was. Buiten dat incidentje hebben we een goed verblijf gehad. Het ontbijt was simpel, maar lekker.

Datum van verblijf: september 2016
geninfo, Manager van Alpenhof Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2016

Thank you for your comments - I will be sure to share them with the restaurant owners as well.