Trip.com
Hotels.comUS$ 238
PricelineUS$ 238
HurbUS$ 244
Beoordeeld op 4 september 2018

Hotel bezocht voor een reis door Josemite Park. Hotel zat in een afrondende fase van de verbouwing. We hadden een mooie familiekamer met 2 slaapkamers. Bedden ok, ruime, complete keuken. Mooie woonkamer met tv. Alles was nieuw, maar net niet af. De afwerking is jammer genoeg mislukt. Ontvangst wat onpersoonlijk en afstandelijk. Ontbijt wel prima, alleen een te kleine ruimte. We hadden het hotel gekozen op basis van de geweldige foto op de site. In de praktijk kijk je uit op een parkeerplaats, bezinestation en autowasstraat. Voor 1 dag wel ok, maar ik zou er niet langer blijven. Omgeving in Mammoth Lakes is verder prachtig!

Datum van verblijf: juli 2018
00gc, Manager van Empeiria High Sierra Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Gerda, thank you for reviewing us. Although we're glad you loved your beautiful room and had a pleasant time, we are sorry for the inconvenience you had due to on-going renovations. We understand it is frustrating at times, but we are sure you will love it once the renovation is completed. We invite you to see us again soon so that you can experience our first-hand look!

Thank you,
Emily Cooley
Sales Manager

Beoordeeld op 28 november 2017

Mammoth is alleen leuk in de winter als ski bestemming, in de zomer een goede plek voor een overnachting op doorreis, schoon hotel maar niet bijzonder, wel een fijn binnenzwembad en uitstekend verzorgd ontbijt ( beter dan gemiddeld in amerika)

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 19 juni 2016

We waren op een rondreis door West-Amerika en dit was ons hotel tijdens onze rit tussen Las Vegas en Yosemite National Park.
Hotel met vriendelijke/vlotte bediening met ruime propere kamers voorzien van alle nodige comfort.
Gelegen in het centrum van Mammoth Lakes en dichtbij lekkere eetgelegenheden.

Datum van verblijf: juni 2016
EmilyEC, Manager van Empeiria High Sierra Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2016

Thank you for your review! I hope that the remainder of your tour provided you with spectacular memories to take home with you.

Beoordeeld op 20 september 2015

Wij wilden de Tioga Pass door Yosemite rijden en zochten een hotel in de buurt. Onze tomtom gaf aan dat er en Holiday Inn Express zat, maar dat is dus inmiddels een BW. Het was even zoeken want het hotel ligt een beetje verscholen. De locatie van het hotel is prima om als tussenstop te gebruiken. Tegenover het hotel ligt een leuk restaurant waar je heen kunt wandelen. De kamers waren netjes en schoon. Het ontbijtbuffet (inbegrepen) was goed. Het hotel zelf was aan de prijs.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 10 juli 2015

Het hotel ligt een beetje verstopt achter een benzinestation. De kamer met 2 queen size bedden was prima, bedden goed,de badkamer was ook goed. Helaas geen safe. Wel een strijkijzer, fohn etc aanwezig. Onze kamer had uitzicht op een muur die er 5 meter vandaan stond, beetje deprimerend. er is een binnezwembad met whirlpool en wasmachines en drogers en een ijsmachine. Ontbijt was eenvoudig maar goed, personeel zeer vriendelijk. Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig en er is een lift. De wifi is gratis.

Kamertip: Kies geen kamer tegenover het zwembad als je uitzicht uit je raam wilt.
Datum van verblijf: juli 2015