6 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 215
PricelineUS$ 215
TravelocityUS$ 215
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke locatie tijdens onze rondreis. Eigenlijk jammer dat er hier niet meer tijd hadden, je kon tegenover het hotel met de gondel na boven. En ook kan je in de omgeving wandelingen maken. Wij hebben genoten van het bubbelbad en uitzicht op de bergen. Hotel kamer is prima. Het is een complex met meerdere gebouwen. We hebben niet gegeten bij het hotel. Dorp met restaurants is vlakbij.

Datum van verblijf: september 2019
DerekB2438, Guest Relations Manager van Mammoth Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Dear Michelle O,

Thank you for your wonderful review! It is always a pleasure to read of our guests enjoying our property; nestled high in the fresh mountain air with a plethora of activities nearby. We offer four hot tubs and one heated pool, ideally located directly across the street from Main Lodge, with the Gondola situated just steps away from our front doors.

We thank you again, and hope that you have a wonderful journey here in California.

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon heb ik 4 nachten in het Mammoth Mountain Inn verbleven. Parkeren van de auto is eenvoudig, een parkeerplaats onder het hotel is gratis beschikbaar.
De kamers zijn ruim, evenals de badkamer. De omgeving is prachtig en er is ontzettend veel te beleven en te bekijken. Een echte aanrader dus!

Datum van verblijf: augustus 2019
DerekB2438, Guest Relations Manager van Mammoth Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019

Dear ArthurScholten,

Thank you for your wonderful review. We are extremely pleased to hear that you and your son had a wonderful time here in Mammoth Lakes. Regardless of the season, we are a world class destination with a wide array of outdoor activities.

We thank you again, and hope that you had a memorable vacation.

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in Mammoth mountain Inn. Het hotel is centraal gelegen voor tochten per mountain bike of te voet. Hoewel de touroperator ons in een nog niet gemoderniseerde kamer had geboekt, kregen we direct bij navraag een goede upgrade en werd dit door de Front Desk (Jim) snel en soepel geregeld. Ook bij het uitchecken toonde de Front Desk (Dean) zich meedenkend.

Het restaurant van het hotel is niet aan te bevelen; de service is redelijk, het eten is redelijk maar niet in verhouding tot de prijs.

Datum van verblijf: juli 2019
DerekB2438, Guest Relations Manager van Mammoth Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Dear annettef744,

Thank you for taking the time to review your stay here at the Mammoth Mountain Inn. Jim is a great asset here, and it comes as no surprise that he was able to provide a room that met your needs. We will be sure to recognize him during our next management meeting. Furthermore, I will notify the restaurant of your review as well.

Thank you again, and we hope you enjoyed your travel in California.

Beoordeeld op 27 september 2018

We verbleven daar 1 nacht. De receptie was vriendelijk en we kregen een rustige kamer. De auto kun je in de buurt van de kamer parkeren. De kamer is ruim en schoon en de bedden waren goed. We zijn niet in het hotel, maar in het stadje gaan eten.
Het geheel oogt wat Zwitsers aan met het vele hout. Voor een overnachting tijdens een roadtrip beslist geen verkeerde keuze.

Datum van verblijf: september 2018
DerekB2438, Guest Relations Manager van Mammoth Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Dear nitril200,

Thank you for your review. It is with great pleasure to read that you found our hotel staff to be friendly, as creating a positive guest experience is our number one priority. With this being a mountain resort, our decor is aptly suited as well, we also have a real Swiss chalet on the property as well!

Thank you again.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Wij overnachtten in dit hotel omdat we op doorreis waren. Ik zou hier zelf niet zo gauw voor kiezen, maar in zijn genre was het wel aardig (als je van veel hout houdt ;-)), Vriendelijke receptie, redelijk ruime kamers. We hebben er niet gegeten, dus daar kan ik niets over zeggen.

Datum van verblijf: juli 2018
Derek B, Guest Relations Manager van Mammoth Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Dear Annemiekht,

Thank you for you review. As I am sure you are aware, we are a great stop between Death Valley and Yosemite National Parks. It is a great pleasure to read that you found our staff accommodating, and our rooms spacious.

Thank you again for your review.