Courtyard
Boek nu met Marriott Bonvoy
travelup.com
Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel, ruime kamers. We waren met 2 volwassenen en 3 kids. Prima verbleven op 1 kamer met z'n vijven. De bedbank was wat hard en niet afdoende voor een volwassene maar onze zoon van 6 jaar kon er prima op slapen. We hadden ontbijt bij de kamer wat erg goed en ook gezond was met o.a. lekkere Starbucks koffie. Locatie hotel is erg goed op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Direct naast het hotel een supermarkt (24 uur open) en ook de metro ingang. Absolute aanrader voor gezinnen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 april 2016

heel prettig hotel op 3rd ave en vlakbij 53 str wat een metro station heeft plus connecties via lijn 6 downtown maar ook met jamaica plus airtrain via express trein E, super en snel en spotgoedkoop via bijv 7 daagse metro kaart voor 31 usd.
Hotel heeft voor ontbijt inpandig starbucks wat handig is
Prima op etage 12 de ontbijt ruimte , erg comfortabel, plus bibliotheek, plus heerlijke banken en leuk uitzicht om relaxed te verblijven indien gewenst.

Kamertip: is persoonlijk
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2015

We hadden een kamer voor 3 personen, maar het bed voor de derde persoon was een bedbank en was matig. Voor koffie en bekers moesten we in het begin vragen, briefje neergelegd voor de housekeeping en was het perfect. Alleen de dames bij de front office waren onvriendelijk. Goede morgen zeggen was er niet bij.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 7 juli 2015

Dit is het enige hotel met dusdanig ruime kamers dat je als gezin met 3 kinderen aan een kamer voldoende hebt. Het hotel ligt op loopafstand van de bezienswaardigheden tussen 42e straat en central park. De metro naar lower Manhattan stopt op de hoek van de straat. Rondom het hotel zijn voldoende leuke restaurantjes voor het ontbijt en diner. Je kunt overigens ook in het hotel ontbijt krijgen. De kamer is erg ruim en schoon. De portiers en de receptionistes zijn erg vriendelijk. Tot slot biedt het hotel gratis Wifi op de kamer. Dit hotel is een absolute aanrader zeker voor grotere gezinnen. Prima prijs kwaliteit verhouding (naar NY-se begrippen).

Kamertip: Kies voor een kamer op de hogere etage
Datum van verblijf: juli 2015
RBishop_DLP, Manager van Courtyard by Marriott New York Manhattan / Midtown East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2015

Hartelijk dank voor een verblijf in ons hotel en het verlaten van een dergelijk gedetailleerd overzicht zal dit anderen te helpen wanneer ze het kiezen van een hotel om te verblijven . Wij waarderen en zijn dankbaar dat je koos ons hotel.

Beoordeeld op 30 mei 2012

Prima hotel op een rustigere locatie dan Timesquare, met ruime kamers op goede locatie met vriendelijk personeel. Wij verlenen er 3 nachten met 2 volwassenen en onze dochter van 24 maanden. We hadden bij de reservering via clever-hotels.com gevraagd om een baby bed, deze kon op voorhand niet bevestigd worden, maar werd bij aankomst meteen door houskeeping klaargezet. Een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2012