Word beloond met One Key
Destinia.com
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Beoordeeld op 29 mei 2017

Goed gelegen, zeer rustige buurt vlak aan Central Park.
Kamer is klein maar proper en net voldoende om er te slapen
Goede service, zeer behulpzaam personeel.
Leuk aan het Hotel is de Locl Bar en het restaurant vlakbij.

Datum van verblijf: mei 2017
Connie W, General Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2017

Dear wlecoi_163603,

Happy you found it easy to get around while also appreciating the relatively quiet neighborhood. Great to hear our staff was helpful and that you had fun trying LOCL. Hope you’ll choose us for your next NYC trip.

Warm regards,
Connie

Beoordeeld op 23 januari 2017

Dit uitstekend gelegen hotel biedt alles voor de reiziger; luxe, een zeer vriendelijke en behulpzame staff, een prachtige en schone kamer, prima wifi (op de kamer) en een goede en gezellige hotelbar. Het is niet het goedkoopste adres in NYC, maar prijs/kwaliteit is gewoon bijna ongeëvenaard. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: januari 2017
Connie W, General Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Dear PeterPaul1970,

Thank you so much for your glowing review! We are very proud to know you had an absolutely excellent and valuable experience with us. We're happy to have earned your recommendation and look forward to having you back soon.

Beoordeeld op 2 december 2016

Heel fijn hotel, kleine maar schone kamers , heerlijk bed.
De lobby en bar heel erg gezellig.
Dicht bij de metro die je overal naar toe brengt. Citybikes om de hoek.
Gezellige buurt met veel winkels en restaurantjes.

Datum van verblijf: november 2016
GM-NYLO-NYC01, Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2016

Dear miriamr823,

Thank you for your great review! It's a pleasure to know that you enjoyed a fun and comfortable stay with us in New York City. We hope to have the opportunity to welcome you back soon, and do let us know how we can assist with making your next visit memorable!

Warm regards,
Renata Markozani
Director of Rooms

Beoordeeld op 2 oktober 2016

Nylo is de ideale uitvalsbasis voor een citytrip naar New York.
Het is een zeer aangenaam hotel met propere kamers, toffe bar gelegen in een iets rustigere maar daarom niet minder levendige buurt. Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
GM-NYLO-NYC01, Front Office Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

Dear Deiter D,

Thank you so much for your fantastic review of our hotel! I'm so glad to hear that you enjoyed our great location and amenities.

My team and I look forward to welcoming you back soon!

Regards,

Matthew Schaefer
Front Office Manager
NYLO New York City

Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Ik boekte dit hotel door de amazing reviews.
Prima, maar.... Kleine kamer die idd donker was en op een muur uitkeek op 3 meter vh raam.
7e etage.
Airco maakt veel lawaai.
Prima bed en schoon.
Gemiddeld 185 euro per dag betaalde ik en dat vond ik de kamer niet waard.
Geen ontbijt. Restaurant serafina, niet bijzonder.

Het zitje op t dak is leuk, geen bar.
Dus drankjes beneden kopen en de lift in.
Mensen zijn aardig.

Datum van verblijf: juni 2016
GM-NYLO-NYC01, General Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2016

Dear tulipangooi,

It was our pleasure to have you stay with us. Thank you for contributing your feedback regarding your recent stay at the NYLO. While we failed to meet your expectations rest assured; your feedback will be reviewed with the NYLO team. Hopefully, this will enable us to achieve our goal of exceeding our guests' expectations.

Warm Regards,

Mark Miller