Word beloond met One Key
Skyscanner.com
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Ligging aan heel drukke weg. Ontbijt: betalen wat je gebruikt, dus geen vast bedrag. Badkamer: oud, laag, klein bad, geen aparte douche. Conciërge behulpzaam, adapter kunnen lenen. Uitchecken pas om 12:00 uur. Geen gratis WiFi is heel uitzonderlijk.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Tourist18935282662, mgmt_resp_affil8 van The Westin New York Grand Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Wij waarderen uw feedback.

Het is jammer dat je zulke uitdagingen hebt gehad tijdens je tijd bij ons. We zijn ontmoedigd dat onze aangeboden voorzieningen en diensten niet aan uw verwachtingen voldeden. We houden ons aan een hogere standaard, dus we zullen uw zorgen bespreken met de juiste leden van ons team die verder gaan.

We hopen op de kans om je binnenkort weer te ontvangen voor een meer positieve ervaring.

Shannon Keaney
General Manager

Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Vier nachten met twee tieners verbleven in dit hotel. Ligging is fantastisch centraal, vlakbij Grand Central waar alle metrolijnen langskomen. Familiekamer (twee queensize bedden)schoon en netjes met mooi uitzicht op Chryslergebouw (22e verdieping). Vanwege de reviews niet ontbeten in het hotel maar o.a. bij de Sandwicherie ernaast. Geen creditcard issues gehad, ze reserveren wat geld bij aankomst wat teruggestort wordt als je niet op de kamerrekening hebt geconsumeerd. Perfect voor een citytrip waar je je tijd met name buiten het hotel doorbrengt en de ligging, een goed bed en douche en een schone kamer het belangrijkste is!

Datum van verblijf: juli 2019
Tourist18935282662, mgmt_resp_affil8 van The Westin New York Grand Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Bedankt voor de goede recensie, ColetteV_13!

We zijn heel blij om te horen dat je een geweldig verblijf bij ons hebt gehad! Het is geweldig dat je zoveel van onze centrale locatie hield! We zien je graag snel weer terug, zodat we een nog positievere ervaring met je kunnen delen.

Heb een fantastische dag!

Shannon Keaney
General Manager

Beoordeeld op 19 juni 2019

De ervaring in dit hotel was algemeen middelmatig, maar twee zaken waren erg teleurstellend; er was geen WIFI aansluiting, en ook de mobile kon geen verbinding maken. In de ontbijtruimte bleek niet klaar te zijn voor een zittend ontbijt om 6.30. Waarom: geen antwoord. Zijn dan maar bij de buur gegaan.

Kamertip: hoe hoger hoe beter
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten overnacht, gratis upgrade naar kingsize bed. Hotel ziet er netjes uit, kamer ruim, bed prima. Wij wandelen graag, dus ligging is geweldig. 20 min naar Empire SB, 20 min naar Times Square, 45 min naar de pier voor de Circle Line cruises.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Kwamen pas s avonds laat om 11 uur aan, onze kamers waren nog niet klaar. Het zou een half uurtje duren. Dit werd uiteindelijk anderhalf uur. Een aangekomen op de kamer was dit dus nog niet het geval. Gelukkig was het daarna snel op orde gebracht. Kregen.wel $100 compensatie te spenderen in de bar. Kamers prima, beetje aan de kleine kant. Mooie locatie dichtbij waarbij je alle kanten op kan

Datum van verblijf: april 2019