20 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Skyscanner.com
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi, groot hotel op toplocatie in New York. Lopend naar central park. Kamers zijn groot, schoon. Kortom dit hotel kaan ik iedereen aanbevelen. Prijs/kwaliteit ook top. Wij vonden het restaurant wel prijzig

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Top locatie als je van drukte houdt. Wel mooi hotel met een goede fitnessruimte en gave liften. Consumpties zijn wel prijzig maar dat is normaal in New york. Direct in de omgeving van velen theaters. Kamers waren lekker ruim, kortom als je naar New York gaat en wilt centraal zitten en is dit een aanrader.

Kamertip: Als je lekker hoog zit dan heb je wellicht nog goed uitzicht.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 juni 2018

Voor de derde keer naar dit hotel geweest. Fantastische ligging en zeer schone kamers met heerlijke bedden.
Wat ons dit jaar heel erg is tegengevallen is het berekenen van een "destination fee"
van maar liefst 25 dollar per dag. Deze fee wordt naar we hebben begrepen sinds
november 2016 berekend door de duurdere hotels rond Times Square.
Absurd gewoon en ook de consumpties waren fors verhoogd.
Adviseren om een paar straten van Times Square een hotel te nemen en te informeren naar de kosten.
Wij boeken altijd KLM package deals, vlucht plus hotel.

Kamertip: Hotel heeft 43 verdiepingen en geweldig uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 mei 2017

Erg druk,maar zeer aangenaam en leuk hotel. Lobby voor check-in bevindt zich op de 8ste verdieping. Efficiënt systeem van liften. Zeer mooie, ruime kamer (met ligbad), met zicht op Times Square. Volkomen geluiddicht. Amerikaans ontbijtbuffet en dranken (aan bar) wel erg duur. Enig nadeel: Wifi bij te betalen in bepaalde kamertarieven.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel op Time Square met op de 48e verdieping een ronddraaiend restaurant met een prachtig uitzicht over New York. Kamers zijn ruim opgezet en comfortabel.
Hotel is voorzien van een theater waar een musical draait; wel zo makkelijk

Verder is er een prachtige fitness ruimte met alle mogelijke apparaten

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken