We kozen dit Marriott voor een weekend verblijf in New York voor onze trouwdag.
Toen we aankwamen bij het hotel, was onze kamer niet klaar, dus we lieten onze tassen achter en Cashwayne bij de receptie schreef ons telefoonnummer op en hij zou ons bellen wanneer de kamer klaar was.
Na ongeveer 3 uur hadden we nog niets gehoord, dus we belden en hoewel onze kamer nog niet gereed was, werden we opgewaardeerd naar een suite en dat was een echte bonus!
We hadden om de portier om onze tassen om gevraagd, maar na 30 minuten waren ze nog niet aangekomen, maar een snel telefoontje en onze tassen werden direct gebracht met een verontschuldiging in de vorm van champagne en fruit (bedankt Alyssa!).
Het hotel ligt op een goede locatie, buiten de belangrijkste drukte maar toch op slechts enkele metrohaltes om bij de buitenwijk te komen.
Over het algemeen was de service in het hotel uitstekend maar het personeel in de Bar (Bar 85 heet het, geloof ik) zou wel wat training in klantenservice kunnen volgen en leren om te glimlachen.
Op de ochtend dat we uitcheckten waren we ook teleurgesteld dat onze factuur niet naar de kamer werd gebracht en toen we belden, boden ze geen excuses aan - ze zeiden alleen dat we hem "op weg naar buiten op konden halen".
We wilden ook de Express Checkout doen, maar kregen te horen dat die stuk was en ze wisten niet waarom, en weer werd er geen excuses aangeboden.
Er waren momenten van geweldige klantenservice en op andere momenten ws het niet zo geweldig, maar voor het grootste deel vonden we het echt leuk om hier te verblijven en we zouden overwegen om hier weer te verblijven.