Priceline
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 28 mei 2019

Standaard 2 persoonskamer. Het is klein maar toch prettig en practisch. De kamer heeft alles en vooral lekkere bedden. Badkamers op de gang waren altijd vrij en schoon. Heerlijke douche, schone handdoeken. Receptie en ander personeel vriendelijk. Snelle check in en check out. Locatie is ideaal, metro op korte loopafstand. Supermarktjes en restaurants voldoende in de buurt. Dakterras is echt gaaf. Stoelen zitten helaas niet zo lekker (kussens?) maar uitzicht, sfeer en de plek is mooi. Fijn ook dat je eigen eten en drinken mag meenemen. Ideaal met metro naar en van JFK. Fijn dat je je bagage kan stallen. Kortom goed verblijf zo midden in Manhattan.

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn van 15 tot 21 april 2019 naar NY geweest met 2. Bij het zoeken naar hotels is pod 51 altijd in mijn oog blijven vallen. Uiteindelijk toch geboekt, betaalbaar goede ligging.
Wij hebben dus echt geen klagen. Vriendelijk onthaald, kamer iedere dag mooi gepoetst, verse lakens. Oké de kamers zijn wat aan de kleinere kant maar who cares? Je slaapt en doucht daar enkel. Als je van plan bent om u kamer niet uit te komen tja kies dan misschien iets anders. Wij zijn als koppel geweest hadden een ruim bed. Ik had de eerste nacht wat koud gehad en de volgende dag een deken extra gevraagd op 5 min tijd was hij daar. Dakterras gezellig tof gevonden.
Ben van plan om volgend jaar terug te gaan met de oudste zoon en ja ik kies opnieuw voor pod 51! Dan wel de kamer met stapelbed in.
Ligging lag voor mij goed, weg uit de hectische drukte en toch overal vlak aan. Metro ook in de buurt.
Ik kan alleen maar zeggen, prijs kwaliteit tip top in orde. Wil je luxe en dergelijke dan ben je hier verkeerd.

Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Weekje stadsbezoek New York klein maar zeer schone kamer met alles war je nodig hebt. Dagelijks schone handdoeken en kamer schoon. Verder zeer vriendelijk personeel en een perfect dakterras. Gewoon een betaalbaar hotel dicht bij de underground en vele heerlijke restaurantjes.

Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

In februari een week in Pod51 verbleven. Wij hadden een kamer met Queensize bed en privébadkamer. De kamer is klein, maar functioneel. Er wordt ruimte gemaakt door lades onder de bedden, waardoor je de koffer toch wat kan uitpakken. Het hotel oogde schoon. Handdoeken en dergelijke werden dagelijks netjes verschoond. Niet het meest centrale hotel in New York, maar als je een beetje mobiel bent dan is er best veel op loopafstand. Een metrolijn zit op 2 blokken afstand. Hier vertrekt wel maar 1 lijn, dus vooral ‘s avonds moet je soms best even wachten als je met de metro terug wil. Mijn advies zou zijn om veel te gaan lopen (indien mogelijk), dan zie je gelijk wat van de stad. Een volgende keer zou ik Pod51 weer kiezen.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

voordeel was dat alles relatief dichtbij was voor New York
metro dichtbij ...
heel kleine kamers voor deze prijs
juist plaats genoeg om te slapen
niet te veel bagage meenemen op de kamer anders geen plaats meer om u te verplaatsen

Datum van verblijf: december 2018