37 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 18/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 18/08/22
FindHotel
Riu.comUS$ 288
PricelineUS$ 288
TraveluroUS$ 338
Beoordeeld op 9 mei 2022

Prima hotel aan 8th Avenue (hoek 46th Street) op 150 meter lopen van Times Square. voldoende metrostations binnen een straal van 300 meter. Kamers zijn niet groot maar schoon. Bedden slapen prima. Mooie badkamer. Wij hadden een mooi uitzicht vanaf de 22e verdieping. Ontbijt is voor New Yorkse begrippen erg goed. Wel moesten we elke dag in de rij staan. Aanrader voor de Citytripper.

Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 30 april 2022 via mobiele applicatie

Ik kan slleen maar positief zijn over ons verblijf in dot hotel. Personeel is super vriendelijk en service minded.
We hadden een Familyroom op de 20e verdieping en konden er al direct bij aankomst in (13:00u ipv na 16:00).
De kamers zijn mooi, met raam dat open kan, kluis en koelkastje. Het enige wat we gemist hebben is een waterkoker.
Omdat we met zn 2-en waren konden we het ontbijt in Fashion gebruiken, waar geen rij stond. Je hebt ruime keuze qua ontbijt en dranken, met veel vers fruit.
Late check-out was geen probleem. Gratis tot 12u en tegen 40USD als we tot 1pm wilden blijven.
Het ligt vlakbij Times Square, Broadway, supermarkt en metro stations.
Complimenten voor het personeel! Ik zou zo weer teruggaan naar dit hotel!

Beoordeeld op 28 april 2022 via mobiele applicatie

De familie kamers zijn zeer klein, er staan 2 bedden van 1.40 x 2.00. Schoon zijn ze zeker niet er ligt overal stof op randen en onder het bed
Het ontbijt, je staat ZEKER een half uur in een attractie rij te wachten terwijl het personeel je toe schreeuwt..vreselijk arrongant !!
Hotelmanager snapt niet, dat als je ontbijt zaal veel te klein is ten opzichte van het aantal hotelkamers je met tijdslots kunt werken…
Ontbijt buffet word niet fatsoenlijk bij gehouden vanwege de enorme drukte in de zaal, het is een vreet schuur
Ligging is oke, Time Square is 10 min lopen en dichtbij metro is ook 10 min lopen

Kamertip: Reserveer er geen ontbijt bij, je staat iedere morgen een half uur in een attractie rij !!
Beoordeeld op 23 april 2022

Op de 18e verdieping na 35 minuten nog geen lift
Al twee dagen ellende, ze weten niet hoe ze het op moeten lossen
Loop je naar het ontbijt met de trap, zit de deur op slot. Weer terug, geen oplossing. Manager weet niet wanneer het is opgelost.
Dangerous? Yes, but hotel take responsabiliy!

Beoordeeld op 4 januari 2022

Zeer tevreden van het hotel. Super gelegen, 5 min van Times Square. Geen geluidsoverlast. Ruime keuze qua ontbijt. Goeie matrassen. Vriendelijk personeel. We kunnen dit hotel zeker aanraden. Vriendelijke groeten

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com