Pauline B
Den Haag, Nederland

Heerlijk hotel

Beoordeling van Arlo SoHo
5,0 van 5 bollen10 mei 2024 beoordeeld
Een fijn hotel in een leuke buurt. We hebben genoten van het heerlijk gezonde ontbijt, de gezellige binnentuin en het prachtige uitzicht vanaf het dakterras. Alleen de hal waaraan de kamers liggen is wat out-dated. Het personeel was erg vriendelijk. Dankjewel Alejandro voor je fantastische service
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Nadeel: we hadden als gezin van vier om kamers dicht bij elkaar, maar de kinderen zaten op de 4e...
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Richard Tucker, General Manager van Arlo SoHo, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 mei 2024
Thank you for your positive feedback! We're delighted you enjoyed our delicious healthy breakfast, cozy courtyard, and beautiful view from the Rooftop. Your kind words about Alejandro will be shared with the team, and we look forward to welcoming you back soon!

Geen aanbetaling vereist
5.0 km van Arlo SoHo
Roomservice
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 24 april 2024

Een fantastische vakantie mede door de vriendelijke service en gastvrijheid van de mensen in dit Hotel. Ivan, Edwyn, Danny, Bersi en Alejandro staan altijd voor je klaar en zijn altijd bereid om mee te denken. Super!

Datum van verblijf: april 2024
Richard Tucker, General Manager van Arlo SoHo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2024

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that Ivan, Edwyn, Danny, Bersi, and Alejandro provided you with exceptional service during your holiday. We strive to create memorable experiences for our guests, and we're thrilled to know that we succeeded with you. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay!

Beoordeeld op 22 april 2024 via mobiele applicatie

Een fijn hotel, in een geweldige buurt, met veel faciliteiten. Metro (lijn 1) om de hoek een straat verder metro A en genoeg ontbijt zaakjes in de buurt. En ook nog een leuke rooftopbar. Personeel is super vriendelijk, shoutout naar Alejandro, Edwyn, Ivan, Bersi en Danny.

Kamertip: Geen kledingkast voor je kleding, je leeft uit je koffer, maar dat maakt het hotel niet minder.
Datum van verblijf: april 2024
Richard Tucker, General Manager van Arlo SoHo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Thank you for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our hotel's location and facilities. It's great to hear that our staff, especially Alejandro, Edwyn, Ivan, Bersi, and Danny, made a positive impression on your stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future!

Beoordeeld op 28 maart 2024 via mobiele applicatie

Het was een heerlijk hotel, fijne kamers, lekkere bedden. De sfeer in het hotel is ook relaxt en het personeel is zeer behulpzaam, zeker Edwyn. De buurt was ook aangenaam en de metro is vlakbij. Er zijn genoeg eet en drink mogelijkheden in de buurt.

Genoten!

Datum van verblijf: maart 2024
Richard Tucker, General Manager van Arlo SoHo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2024

Thank you for sharing your experience! We're delighted you enjoyed our comfortable rooms, relaxed atmosphere, and the helpfulness of our staff, especially Edwyn. We're also glad you liked our pleasant neighborhood with its proximity to the metro and the variety of dining options. We look forward to welcoming you back soon!

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een super fijn hotel! Op kleine 10 minuten lopen van centrum van Soho. Vriendelijke ontvangst. Kleine maar super schone kamers. Heerlijk bed en de douche zo lekker. Het enige minpunt in de grootte van de kamer. Je koffer open laten liggen kan niet daar is je kamer te klein voor. Maar verder echt top!! Leuke en gezellige rooftop bar. Beneden naast de receptie mogelijk tot kopen van ontbijt.

Niet twijfelen maar boeken!!!

Datum van verblijf: januari 2019
BassimO1, General Manager van Arlo SoHo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2019

Hallo Bi81,

We stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om uw feedback over uw recente verblijf bij ons te delen. Ik ben erg blij om te horen dat ons eigenzinnige kleine hotel de perfecte plek was voor je reis naar New York. Onze kamers zijn aan de kleine kant, maar we doen ons best om verstandig gebruik te maken van de beperkte ruimte terwijl het comfortniveau hoog blijft. Onze locatie is geweldig en maakt het heel gemakkelijk om veel populaire gebieden in Manhattan te verkennen. Bedankt dat u voor Arlo SoHo hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Al het beste,
Bassim Ouachani
Algemeen directeur
Arlo SoHo

Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtige locatie en een zalig verblijf gehad. Enkel minpuntje was de airconditioning die wat luidruchtig is en aan de straatkant is er best wat lawaai van het verkeer (maar je bent dan ook in het hartje van New York)

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
BassimO1, General Manager van Arlo SoHo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Hallo Stefani,

Groeten van Arlo SoHo! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback over je recente ervaringen met ons te delen. Ik ben erg blij om te zien dat je je tijd hier hebt genoten en dat we er een positief en onvergetelijk verblijf van hebben gemaakt.
Ik verontschuldig me voor het lawaai dat je tijdens je verblijf tegenkwam, maar ik ben blij dat het je algemene ervaring niet heeft beïnvloed. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Arlo SoHo en we hopen je snel weer te verwelkomen!

Het beste,
Bassim