20 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 242
travelup.comUS$ 246
getaroom.comUS$ 252
Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is zeer centraal gelegen, dicht bij Penn Station in een zijstraat van de 7th avenue (dus rustiger). Wij hadden een kamer met 2 queen bedden, ruim naar NY normen. De badkamer was wel heel klein. Het interieur is hedendaags modern. Het hotel heeft een rooftop waar je als het donker is een adembenemend zicht (duizenden lichtjes) hebt over de omgeving. Zeer vriendelijk personeel die je verblijf aangenaam maken. We kunnen stellen dat dit hotel tot de betere klasse in NY behoort. We gaan zeker terug.
De NY metro nemen is een must. Je koopt aan de automaat een metrokaart t.w.v 10, 20 of 40$. Bij elke metrorit gaat er 2,75$ van af. Je kan ook een weekkaart kopen van 35$ met onbeperkt gebruik. De taxi in NY zijn niet duur, soms zelfs goedkoper dan Uber. Voor de tweede keer zijn we gaan eten in restaurant Wo Hop 17 in Chinatown,Mottstreet 17. Het restaurant is gelegen in de kelderverdieping in een reftertje waar je niet verwacht dat je zo heerlijk lekker kunt eten. 1 gerecht met een rijstschotel is meer dan genoeg. Je krijgt het meestal niet op. Overheerlijk. En dat aan een spotprijs( 10 à 13$). Doen dus. Met creditkaart betalen kan je er niet.

Datum van verblijf: april 2018
TeamConcord, Manager van Cambria Hotel New York - Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Dear 50Marcel,

We are absolutely delighted to hear about your wonderful New York City trip! Thank you for taking the time to post this. We are so happy you enjoyed our central location and easy access to the subway. Many of our guests agree and love these advantages of staying with us as well! We hope that the Cambria Hotel & Suites New York Chelsea becomes your go-to hotel when visiting the area. We would all love to host you again!

Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Prettig hotel waar niet veel op aan valt te merken. Op de bovenste verdieping hebben ze een leuk dakterras en het personeel is erg vriendelijk en relax. Ongedwongen sfeer. De locatie is het grootste voordeel van dit hotel. Metro ligt om de hoek, treinstation naar Newark is ook te belopen en times square ook op loopafstand.

Enige minpuntje was dat de badkamer aan de kleine kant was, waardoor er niet echt plek was om je spulletjes neer te zetten. Ook hangt er iets op de gang wat de hele nacht zoemt.

Datum van verblijf: april 2017
ConcordHospitality, General Manager van Cambria Hotel New York - Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2017

Dear Lindamadrid,

We’re happy to hear from you, and glad to know you enjoyed your stay. I’m pleased you found our location and service pleasant. Your feedback, which highlights both strengths and areas for improvement, allows us to serve our guests better. We appreciate you choosing our hotel while visiting. Thank you for your kind feedback and we look forward to hosting you again.

Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Goede locatie dichtbij een supermarkt die 24/7 open is, en een metro. Qua oppervlakte is het hotel niet zo groot maar het is wel 18 verdiepingen hoog met een dakterras waar je ook wat kan eten en drinken. Alles is netjes bijgehouden en ziet er goed uit.

Datum van verblijf: april 2017
ConcordHospitality, General Manager van Cambria Hotel New York - Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2017

Dear Luuk N,

I'm so glad you enjoyed your stay. It is wonderful to know that you found our rooms comfortable and our location convenient. Your review and recommendation are welcomed and appreciated. Thank you for staying with us.

Beoordeeld op 28 november 2016 via mobiele applicatie

Heel leuk hotel Goede receptie als je iets vraagt helpen ze direkt
Goede bedden mooie badkamer leuk dat er een koffiezetapparaat is op de kamer ruime kamers
Goed ontbijt inbegrepen
Heel dicht bij time square

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel, centrale ligging. Goede wifi, fijne bedden, moderne kamers. Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen op een kamer. De kamers zijn niet groot maar het is te doen. Hotel is relatief betaalbaar vergeleken met andere hotels in de buurt. Ontvangst is zeer vriendelijk en persoonlijk. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
ConcordHospitality, General Manager van Cambria Hotel New York - Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Dear Anoniem714,

We’re pleased to hear our clean hotel, friendly staff, and convenient location made for an enjoyable stay. Thank you for your attention to sharing your review and we look forward to seeing you again soon!