42 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
€ 1.020
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Wat een fantastisch hotel! We hebben 2 nachten een suite van 100m2 gehad 😍 helemaal in love.
Vriendelijk personeel en een toplocatie.
We gaan zeker weer een keer terug. Een lunch in the Palm court is ook een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
MichaelW-PLZ, Assistant Director of Front Office van The Plaza New York - A Fairmont Managed Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Dear Zuhalmert80,

Thank you for taking the time to share your experience. We are so glad that you chose The Plaza and that you enjoyed a wonderful stay. I will share your glowing comments with our team, which will no doubt serve as encouragement for all of our colleagues.

We thank you again for your feedback, and hope for the opportunity to welcome you next time your travels bring you to New York City!

Sincerely,

Michael Weinstein
Assistant Director of Front Office

Beoordeeld op 5 mei 2019

Op perfecte locatie aan de zuidrand van het Central Park ligt dit vanouds bekende, stijlvolle vijf-sterren Grand Hotel. De gevel staat op dit moment in de steigers maar het interieur ziet er top uit. Toch is de grand luxe sfeer van weleer wat verminderd. De kamers zijn groot, perfect en duur en ook de service is in overeenstemming met de stijl. Opteer voor een kamer aan de noord- of de oost-zijde. De hebben uitzicht op het park.

Kamertip: kamers aan de noord- of de oost-zijde hebben uitzicht op het park
Datum van verblijf: april 2019
Allison K, Manager van The Plaza New York - A Fairmont Managed Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Heel erg bedankt voor uw feedback tijdens uw recente bezoek. Het wordt gedeeld met onze teams. We verheugen ons op uw bezoek opnieuw.

Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Zéér mooi hotel aan de zuidelijke rand van Central Park (W 59 St en 5th Av)
De noordelijke kamers kijken uit op het park.
Mooie inkom, prachtige kristallen lusters...
Portier strak in het pak...netjes!!!

Datum van verblijf: april 2019
Allison K, Manager van The Plaza New York - A Fairmont Managed Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige ervaring met ons te delen! We hopen je weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 juli 2017

Super mooi hotel, de High tea voor maar $89 pp is (denk) ik een echte aanrader. beneden in de kelder zijn mooie winkels en restaurants. de portiers zien er geweldig uit en zijn super behulpzaam. zeker dus even binnenlopen , super mooie kroonluchters.

Datum van verblijf: juni 2017
Allison K, Manager van The Plaza New York - A Fairmont Managed Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2017

Bedankt voor de geweldige recensie na uw recente bezoek. We zijn erg blij om te horen dat u een plezierige ervaring gehad en kijk ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 16 februari 2016

Dit hotel is een hotel van de oude stempel. Bij intvangst worden we met open armen onvangen en begeleid naar onze suite. We kregen zelfs een upgrade naar het Penthouse op de bovenste verdieping. Hier hadden we uitzicht over central park en een eigen dakterras. Dit is midden in New York geweldig! Het personeel doet alles maar dan ook alles voor je. Regelen van reserveringen of kaartjes of andere activiteiten, ze kunnen het regelen voor je. Op de kamer was alles te besturen met een draadloos media systeem en was erg handig. Deze luxe komt ook met een hoge prijs maar wat verwacht je dan ook. Mocht je de kans hebben hier te verblijven dan is dit zeker aan te raden!

Kamertip: Afhankelijk van je budget, hoe hoger des te mooier je kamer.
Datum van verblijf: december 2015
Donovan A, Manager van The Plaza New York - A Fairmont Managed Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2016

Dear SeanNL,

We appreciate you taking the time to share your experience here on TripAdvisor about The Plaza and look forward to welcoming you back soon.

Warm regards,
Donovan Alicea, Director of Operations