“bison steak house”
Beoordeling van Ted's Montana Grill

Ted's Montana Grill
Geclassificeerd als nr. 944 van 16.401 Restaurants in New York
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Wijk: Midtown
3 oktober 2018 beoordeeld

echt goed en lekker bison steak is altijd goed eten alijd vriendelijk personeel echt een aanrader als je bison vlees wil proberen

Datum van bezoek: september 2018

9 augustus 2017 beoordeeld

We hadden eens zin in een lekker stukje vlees en dus zochten we wat via Tripadvisor en kwamen bij Ted's Montana Grill uit. Als appetizer bestelden we een toast met gegrilde garnalen, zeer smaakvol en 1 portie voor 2 personen is zeker voldoende.
Als hoofdgerecht hadden we de filet pure van bizon, een absolute aanrader. Nadien hadden we echter geen plaats meer voor een dessert. De bediening was zeer vriendelijk en efficiënt.

Datum van bezoek: juli 2017
5 mei 2017 beoordeeld

Van te voren gereserveerd. Bleek niet noodzakelijk. Zaak was op zondagavond zo goed als leeg. Eten normale kwaliteit, niet slecht, ook niet extreem bijzonder. Voorgerecht was nog niet op en hoofdgerecht stond reeds op tafel. Ober is niet 1 keer langs gekomen om te vragen of we nog iets drinken wilden of dat het smaakte. Na kijken of we een dessert wilde en aan gaven dat we niets wilde, toverde ober onmiddellijk rekening uit zijn zak. Niet erg vriendelijk, slechte service en voor 1 gezamenlijk voorgerecht, 2 hoofdgerechten en 2 drankjes 100 dollar kwijt. Voor dat bedrag zijn er betere restaurants te vinden met veel betere service.

Datum van bezoek: april 2017
6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bizon steak was heerlijk! Beste steak dat ik in tijden gegeten heb. Het restaurant is prijzig zoals alles in New York! Je moet er alles wel afzonderlijk bestellen, als je steak besteld dan heb je enkel vlees nog geen fritten of groenten.

Datum van bezoek: maart 2017
5 augustus 2014 beoordeeld

Wij zijn hier gaan eten op vraag van de zus die het jaar voordien bizon had gegeten op haar reis door de VS. En we hebben het ons niet beklaagd. Het was een zeer lekkere steak, heel mals en met lekkere frieten erbij. De service was zoals gewoonlijk heel vriendelijk en de prijs viel ook best mee. Best wel een aanrader als je eens iets anders wil eten dan alleen maar McDonalds in NY.

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer

In Ted's Montana Grill geweest? Deel je ervaringen!