13 personen bekijken dit hotel
ConradUS$ 549
Hotels.comUS$ 599
FindHotelUS$ 771
Beoordeeld op 29 april 2018

Mooi hotel ... ruime kamer naar New Yorkse normen maar geen safe in mijn kamer ....4004.... wat natuurlijk in deze tijden niet meer aanvaardbaar is ... antwoord: enkele kamers hebben dit idd niet ... strange !

Datum van verblijf: april 2018
N Y, General Manager van Conrad New York Midtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Dear Alain D,

Thank you for your feedback. We look forward to welcome you in the future.

Regards,
Robert H. Rechtermann

Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Plus:
-locatie is perfect, alles op loopafstand
-behulpzaam personeel (tip wordt niet gevraagd maar ...)
-schoon

Min:
-niet goedkoop (maar wel logisch gezien de locatie)
-ondanks dat alles netjes en schoon is is een updatetje van de badkamer wel nodig binnen een jaar of twee

Vier nachten in het London NYC gezeten, fatsoenlijk en toch wel goed hotel. Alles netjes en schoon met een zeer goede locatie.

Ontbijt in hotel raad ik af, niet dat het slecht is maar met name door het enorme aanbod "buiten". Maddison square en alle high lights zijn op loopafstand.

Kom ik hier nog eens terug ? Verwacht van niet

Hygiene 8
Service 7,5
Locatie 9
Staat van geheel 7

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 5 mei 2016

Zeer ruime kamers voor New Yorkse begrippen met een apart slaapgedeelte. Meubels kunnen hier en daar wel een upgrade gebruiken maar overall zit het er goed uit. Beschikbare wifi in de kamer was extreem slecht; zeer traag en daarom vrijwel onmogelijk om internet te gebruiken. Dit kon ook niet naar behoren worden opgelost. Daarom zou ik niet snel terugkeren naar dit toch wel hoog geprijsde hotel.

Datum van verblijf: mei 2016
dbeLondonNYC, Director of Sales van Conrad New York Midtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2016

We understand how important internet is when traveling. It is a rarity for us to receive a complaint regarding the wireless internet speed in the hotel but when we do we take it very seriously. Thanks to your feed back we will be conduction tests in all of our suites and enhancing the network as needed to ensure that we continue to offer the best complimentary wireless internet service in NYC.

Beoordeeld op 13 januari 2016

Opnieuw verbleven in The London in NYC midtown. Zeer goed hotel met regelmatig acceptable prijzen. Kamers zijn erg ruim met groot zitgedeelte, bureau, excellente bedden/matrassen en grote, functionele badkamers. Dit alles voor New Yorkse begrippen. Tip; coffeemakers in de kamer plaatsen.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 november 2015

Het London Hotel is geen goedkoop hotel, maar het is één van mijn favoriete hotels waar ik in New York ben verbleven. De locatie van het hotel is ideaal, de kamers zijn voor New York begrippen behoorlijk groot, het restaurant kent heerlijk maaltijden, die je vervolgens in de fitnesszaal weer er van af kunt werken.

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken