32 personen bekijken dit hotel
Vianen, Nederland
Nice Hotel and good location in NYC
Beoordeling van New York Hilton Midtown
12 jul 2018 beoordeeld
Dit Hilton ligt midden op Manhattan. Het hotel is netjes en schoon, wel zijn niet alle kamer even modern. Het is het grootste hotel van de stad en dat merk je wel als je er bent. Het is erg massaal en druk! Nou zijn in dit gebied van Manhattan alle hotels wel redelijk druk en massaal dus in dat opzicht is het niet een negatief punt. De lounge is erg netjes de gastvrouw Sharon heeft ons goed geholpen elke ochtend!
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Bezocht voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Algotels
  • Destinia.com
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Verouderde kamers, geen restaurant in het hotel (enkel self-service zaak), printservice werkte niet. Toch teleurgesteld, zeker gezien de prijs. De kamers waren wel groot, en de kamersercice zeer goed, maar de faciliteiten vond ik niet denderend

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Ik had al enkele commentaren gelezen, maar een hotel is in eerste instantie een overnachtingsplaats. Tip: ontbijt buiten het hotel voor minder dan de helft van de prijs. Het hotel was proper met degelijke bedden. Het personeel beseft jammer genoeg niet zo goed dat de grote meerderheid van zijn klanten uit toeristen bestaat en kon dan ook iets meer moeite doen.
De locatie is uitstekend, niet ver van Moma, Trump Tower, Central Park, Empire State building, Times Square, ...
Housekeeping personeel maakte veel kabaal in de gang, het bordje "do not disturb" maakt dan weinig uit :-(

Kamertip: zoveel te hoger zoveel te leuker zicht
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit Hilton is aan een flinke modernisering ronde toe. Het personeel is efficiënt maar onvriendelijk.
Het bed is heerlijk maar badkamer ouderwets en vies en er is geen verse lucht er kan niks open.
De reden dat ie toch 3 sterren krijgt is vanwege de locatie, die is echt geweldig.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 april 2017 via mobiele applicatie

We verbleven hier begin maart 2017 gedurende vier nachten.

Het hotel is perfect gelegen als uitvalsbasis.
Mooie kamer, alles oogt modern en fris.

Toch wel enkele minpunten. Vroeger inchecken koste ons 25 dollar. Bewaren van onze bagage koste dan weer 4 dollar per stuk. Ongezien, heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.

Geen minibar, geen koffiemachine, ook geen flesje water op de kamer.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017

Prima hotel, bedden prima, badkamer prima, zoals je kunt. Erna heen in een Hilton hotel, in het centrum van New York, vlakbij Central park.
Uitzicht kan je niet verwachten in het centrum.
Het was schitterend tijdens de kerst periode.

Kamertip: Hogere verdieping.
Datum van verblijf: december 2016