Vandaag geopend: 08:00 - 23:00

1.728 beoordelingen
vanaf 136,00 US$
vanaf 6,42 US$
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over met name Central Park. Al wordt het zicht door hoogbouw wel steeds minder. Let wel op weersverwachting. Ga enkel bij goed weer. Dan kun je kilometers kijken. Nadelig punt is dat je voor de verrekijkers ook nog extra moet betalen (niet veel, maar voor 40 euro per ticket is dat toch wel het minste)

Beoordeeld op 27 februari 2020

We moesten wel even zoeken waar we naar boven moesten. Het is een beetje vreemd weggewerkt tussen de winkels van Rockefeller Centre. Een aardige politie agent van de NYPD hielp ons op weg.
We hadden een CityPass. Wel even in de rij om eerst een tijdslot te krijgen. Je loopt dus niet zomaar door voor de lift naar boven. Half uurtje later konden we aansluiten in een korte rij. Uiteraard weer de nodige veiligheidscontrole en dan hup naar boven met de lift. Die vliegt in een aardig tempo voel je aan je oren.
Je hebt drie levels. De eerste twee moet je of door plexiglas foto's maken of er net tussendoor, de bovenste bereik je met een trappetje en heb je vrij zicht. Wij waren er 's avonds en de Empire State Building was prachtig verlicht. Central Park was helaas wat lastig te zien.
Wij vonden het jammer dat je niet echt naar beneden kan kijken. Je staat te ver van de rand af. Wij vonden Empire State Building wat mooier, maar deze zeker niet overslaan al was het maar voor een foto met ESB op de achtergrond.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Geweldig uitzicht, de lift een ervaring op zich.
Wel op een heldere dag bezoeken, omdat je echt niet ziet op die hoogte bij regenachtig weer.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 6 februari 2020 via mobiele applicatie

Er zijn momenteel drie observatie deks. Een vierde wordt eind maart geopend (bij de High Line). Over smaak en uitzicht valt te twisten maar zelf vind ik de GE Building het minst. One World vind ik de beste (en duurste) van de drie. Kortom: keuze genoeg en voor ieder wat wils.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Uiteraard een mooi uitzicht, tenminste als je een grote grijze stad een mooi uitzicht vindt natuurlijk. Is even wachten maar wel de moeite waard. Wel even door de security en het zoveelste foto moment.

Datum van activiteit: december 2019