“Groot maar gezellig ”

20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 792 van 14.207 Restaurants in New York
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Midtown
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot etablissement met 2 etages. Op meerdere avonden live muziek. Maakt de sfeer levendig en druk, maar zeker ook gezellig. Voor rustig eten is dit niet de juiste plek. De gerechten zijn voldoende verfijnd en smaakvol. Prima wijnen. Prijs wat discrepant met de verfijning.

Datum van bezoek: december 2019

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer zo’n prachtige tent, met mooie wanden en vloeren en megabar.
We werden snel geholpen én vriendelijk!
Oldskool Chicken Parmesan en de Octopus, heerlijk.
Mooie tent ook om lekker mensen te kijken ;-)

Datum van bezoek: mei 2019
19 januari 2019 beoordeeld

Dit restaurant bezocht voor ontbijt en aan de bar(s) waar je ook eten kunt bestellen. Het is een zeer druk bezocht restaurant/bar. Er is een kelderbar/restaurant, gezellig ingericht dat plaats biedt aan 212 gasten en een restaurant/bar op het gelijkvloers voor nog eens 178 gasten. Toch is reserveren aangewezen. Tenzij je aan een van de bars plaatsneemt, daar kun je ook van de kaart bestellen en nuttigen. Vriendelijk personeel die duidelijk plzier hebben in hun werk. Sommigen doen hun werk al zingend. Het ontbijt is in buffetvorm en biedt voldoende keuzes.
Het restaurant is vooral Italiaans geïnspireerd en heeft een zeer goede keuken evenals lekkere wijnen. Wij vonden hun nonna's meatballs uitermate lekker. Wijnliefhebbers bestellen best per fles, dan ben je goedkoper uit. Ook hun lokale bieren zijn niet mis.

Datum van bezoek: januari 2019
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote zaak, maar best gezellige ambiance
Prima bediening, snelle service
Gedineerd, voor partner de gegrilde zalm met grote garnalen , garnituur van groene asperges en mozzarella!
Zalm was wat aan de droge kant, volgende keer medium rate ipv medium bestellen
Voor mij spaghetti met grote garnalen, pasta smaakte voortreffelijk, 3 garnalen was aan de karige kant
Glas Sauvignon voor partner 1 cola
92 dollar , stevige prijs maar wel lekker gegeten

Datum van bezoek: mei 2018
8 september 2014 beoordeeld

Door de neonverlichting lijkt het een plat commercieel toeristisch restaurant. Laat u echter niet misleiden. Dit restaurant werkt met ultra verse en authentieke ingrediënten. Lasagne, chopped veal die de specialiteit zijn van het huis zijn reuze porties. Je kan er makkelijk met 2 personen van eten. Ook de chocolat bucket is een dessert voor 4.
Met veel droefheid hebben we onze porties niet opgekregen.
Een aanrader van duurdere klasse.

Datum van bezoek: september 2014

Reizigers die Bond 45 Italian Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

In Bond 45 Italian Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!