Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

De kamers zijn niet super groot,maar dat hoef je daar niet, de badkamers daarentegen zijn zeer ruim. Wij hadden een queensize kamer en onze kerels een hadden een twin kamer met twee aparte bedden in hoek geplaatst, de bedden zijn zeer hoog maar van zeer goede kwaliteit. De bar is pas op 17u open en was tijdens ons verblijf 2 keer afgehuurd, waardoor hij niet toegankelijk was, het zwembad ligt naast de bar, wel toegankelijk via het hogere verdiep. Vanuit dit hotel zit je centraal om de vele bezoeken aan te vatten.

Datum van verblijf: juli 2019
adiaz2017, General Manager van Room Mate Grace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Geachte klant

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een ​​positieve opmerking over uw verblijf bij ons te maken en ons de hoogste score te geven!

Ik ben heel blij om te lezen dat ze zich op hun gemak voelen in hun kamers en dat alle medewerkers hen op een persoonlijke en nauwe manier hebben behandeld. De bevoorrechte locatie van het hotel helpt u ook om door deze opwindende stad te reizen.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Een groet.

Alvaro Diaz-Martos
General Manager
Room Mate Grace Hotel
a.diaz@room-matehotels.com

Beoordeeld op 20 september 2018

met dit hotel zit je middenin manhattan, op loop afstand van times square. leuk hotel met een klein zwembad en een goed verzorgd ontbijt. naast en tegenover het hotel zitten verschillende pubs en restaurants, dus ideaal als je aan het einde van de dag moe bent en niet zo ver meer wil gaan om te eten.

Datum van verblijf: september 2018
adiaz2017, General Manager van Room Mate Grace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Geachte klant

Bedankt voor het nemen van de tijd om zo'n positieve opmerking over uw verblijf bij Room Mate Grace te maken.

Ik ben erg blij om te lezen dat hij de locatie van het hotel zo leuk vond, en het is waar dat we ons in een van de beste straten rond Times Square bevinden!

We hopen dat je ons snel weer bezoekt!

Een aanhankelijke groet,

Alvaro Diaz-Martos
General Manager
Room Mate Grace Hotel
a.diaz@room-matehotels.com

Beoordeeld op 10 september 2018

We hebben een prachtige vakantie gehad in dit hotel, het ligt echt op nog geen 200 meter van Times Square. Loida Martinez was erg behulpzaam en niks was teveel moeite voor haar.
Zwembad was ook heerlijk na een dag lopen, was klein maar heerlijk verkoelend. Kortom een prima hotel om in te verblijven, zeker een aanrader. Thanks Room Mate Grace

Kamertip: Wij zaten op de 9e verdieping en dan heb je geen lawaai van het hotel zelf
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Super locatie mooie kamers ,vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt en een geweldige ligging strak aan times square.restaurants en theater om elke hoek evenals opstapplaatsen voor tourbussen en metro

Datum van verblijf: juli 2018
Christian P, Front Office Manager van Room Mate Grace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time share your five star feedback in regards to your recent stay at The Room Mate Grace.

We are happy to learn that you enjoyed your recent stay at the Room Mate Grace. We hope to welcome you back with open arms and when you are ready to make your next reservation please do not hesitate to contact me directly.

Best,
Christian Parker
Front Office Manager
Grace.Fom@room-matehotels.com

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, centraal gelegen vlak bij Times Square maar uit de drukte. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie schone kamer. Mijn dochter en ik hebben het heerlijk gehad. Wij raden dit hotel aan!!

Datum van verblijf: mei 2018
Christian P, Front Office Manager van Room Mate Grace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Geachte gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je vijfsterrenrecensie te delen op basis van je recente verblijf bij Room Mate Grace.

We zijn verheugd om te horen dat u van uw verblijf hebt genoten en dat het hotel al uw verwachtingen kon overtreffen. We hopen je snel weer te verwelkomen.

Dank je,
Christian Parker