Beoordeeld op 10 juni 2019

Met name complimenten voor Jackson, de ober bij het ontbijt. Erg vriendelijke, behulpzame man. Thank you Jackson, you were very kind!
Fijn bed met fijn kussen, schone kamer, badkamer wel wat aan de kleine kant. Keukenblokje was fijn vanwege de koelkast. In de badkamer was 1 wastafel, daarnaast meteen een wc en daarnaast de douche. Het voldeed maar was niet ruim.

Datum van verblijf: juni 2019
Mark T, Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Thank you for the wonderful comments, we are thrilled you had such a great time at the Homewood Suites NYC and had an opportunity to enjoy our wonderful city. We look forward to seeing you again on your next visit to the "Big Apple"!

Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel; ligt centraal. 10 min lopen van Times Square. Ook metro op enkele minuten lopen. Hotelkamer is schoon en zit keukentje in met zelfs een vaatwasser! Ontbijt was ook prima. Zelfs vers fruit aanwezig. Personeel vriendelijk. Enige minpuntje is het dunne straaltje water in de douche. Maar dat is dan ook het enige. Als ik weer naar NYC ga, zou ik zeker hier weer terugkomen.

Datum van verblijf: februari 2019
Mark T, Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Dear svanhuizen2018:

I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! I hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Goed hotel , goede , schone kamers , lekker ruime keus met ontbijt .
1 Opmerking , in de bar moesten we wel eens langer op bediening wachten terwijl ze met meerde achter de bar stonden , maar we hadden vakantie dus dat was niet echt een probleem , aandacht puntje
Niet het goedkoopste , maar de volgende keer gaan we zeker weer kijken voor dit hotel
Het fijnste was , de ligging , op loop afstand van Empire State Building , Chrysler Building Central Park... enz

Datum van verblijf: juni 2018
Mark T, Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Dear mariooooh:

Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie

Hebben hier 5 nachten op de 18e verdieping geslapen. Uitstekend!
Heel goed bed, prima badkamer, keukentje, bank, stoel, tafel. Dus goed ingerichte kamer.
Gied ontbijt met veel vers fruit. Verder echt Amerikaans ontbijt, goed. Als je wat later ontbijt (vanaf 8.30 uur) is echt druk en soms langer wachten op een tafel.
Goede gym, 24 uur geopend. Dakterras ook wel leuk, 22e verdieping. Denk allee. Niet dat je veel ziet -; gebouwen zijn veel hoger.
Ligging was voor ons echt perfect. Veel lopen, maar ook dichtbij goede metroverbinding.

Datum van verblijf: februari 2018
Mark T, Manager van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2018

Dear kwaliteit,

Thank you for staying with us! We glad you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Vlak bij time square gelegen. Goede kamers met keuken koelkast ed. Prima bed, rustig. Netjes en gastvrij. Voor europeanen / nederlanders is het ontbijt wat beperkt in keuze en kwaliteit
Voor beursbezoek (nrf ed) goed geschikt, is op ca 15 minuten loopafstand.
Weinig parkeergelegenheid, gratis wifi.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Karl B, Front Office Supervisor van Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2017

Dear W v,

Sincerely,