“Prijzig maar lekker ”

di 19/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 32 van 14.207 Restaurants in New York
Certificaat van uitmuntendheid
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Midtown
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Service prima. Wijnkaart mooi compleet. Sushi was lekker. Jammer dat er bedreigde vis op het menu stond. Hoofdgerecht gedeeld met 3 personen. Red snapper met schelpjes, chorizo en tomatensaus. Top.

Datum van bezoek: april 2018

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren redelijk vroeg bij Blue Fin en konden op dat tijdstip alleen sushi eten maar daarvoor kwamen wij ook. De sushi was lekker en vers maar ik heb apartere sushi gegeten. Het restaurant ziet er leuk en modern uit het enige minpunt is dat het er erg koud was. Het was die dag erg koud in NYC en dan mag de verwarming vest aan staan in een restaurant.

Datum van bezoek: februari 2018
11 september 2016 beoordeeld

Ben er drie keer geweest in de afgelopen jaren. Als inpandige van het W hotel weet je dat je niet het goedkoopste restaurant zal aantreffen. De oesters zijn echter altijd van topkwaliteit, evenals de service en de andere gerechten. Een restaurant met klasse op times square.

Datum van bezoek: september 2016
18 mei 2016 beoordeeld

Blue Fin deden wij in het verleden altijd aan voor de lekkere sushi en gerechten en waren telkenmale tevreden.
Op vandaag is Blue Fin echter gehalveerd en opgesplitst in twee afzonderlijke restaurants.
Blue Fin is ook niet langer wat het was geweest. Het eten zelf was oké maar ook niet meer dan dat. Wij hadden het gevoel dat we hier in een 'hamburgertent' terecht gekomen waren. Foute wijnkeuze per glas...
Ons verblijf verliep in een sfeer van chaos en luidruchtigheid. De bediening was zeer vriendelijk en ondanks een volle bezettingsgraad vrij vlot.
Voor ons geen aanrader meer…

Datum van bezoek: mei 2016
1 mei 2016 beoordeeld

Het eten zelf is ok, maar ook niet meer dan dat. Bediening was zeer vriendelijk en ondanks een volle bezettingsgraad, vrij vlot. Maar wat een lawaai. Een conversatie voeren is onmogelijk zonder te roepen naar elkaar, wat dan ook iedereen doet, en die zeer luide omgeving is niet echt bevorderlijk om met smaak te kunnen eten. Een hippe plaats, in een zeer drukke buurt, vrij lekker eten en drinken, doch je komt er horendol buiten.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Blue Fin bekeken, bekeken ook

In Blue Fin geweest? Deel je ervaringen!