TripAdvisor

“Wat een belevenis!”
Beoordeling van Eleven Madison Park

Eleven Madison Park
Geclassificeerd als nr. 483 van 17.320 Restaurants in New York
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Flatiron District
24 juli 2019 beoordeeld

Na drie maanden van te voren te hebben gereserveerd (waarbij je ook meteen betaald voor het menu), was het eindelijk zo ver. We gingen eten bij het nummer 1 restaurant van de wereld!

Bij binnenkomst werden we prettig ontvangen, kregen we een mooie tafel in de bar-area toegewezen en begon de avond met een lekker glas bubbels. In veel restaurants krijg je een verrassingsmenu. Bij Eleven Madison Park gaat het iets anders: bij drie van de vijf gangen kregen we de mogelijkheid om te kiezen tussen twee gerechtjes. Zo aten we onder andere eggs benedict met kaviaar, krab, "butter-poached" kreeft, eend en rib-eye. Zowel de gerechtjes als de wijn-spijs combinatie was heerlijk. Deze avond was het geld meer dan waard!

Datum van bezoek: oktober 2018

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat moet je verwachten als je bij het beste restaurant van de wereld gaat eten?(volgens de experts) wij wisten het niet maar gingen meer dan gelukkig de deur uit na een perfect diner. Het menu klopt volledig alles is te gek qua smaak en de bediening sluit daar naadloos op aan. Het is wel vrij groot voor een drie sterren zaak en je moet oppassen dat je niet binnen twee uur weer buiten staat want alles gaat in een razend tempo. Dit is redelijk Amerikaans dus geef aan dat je geen haast hebt als je wat langer wilt tafelen. Wij vonden het een geweldige belevenis!

Datum van bezoek: april 2018
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing om hier te mogen eten op je 60ste verjaardag. Vriend van ons heeft weken gebeld om met een goede smoes ons binnen te krijgen. Het barmenu gehad, niet stijf maar erg leuk en losjes met de barkeepers! Erg gezellig, waar voor je geld en ivm verjaardag champagne en koffie van de zaak. Fooi willen ze niet, cadeautjes bij vertrek. Een beleving! Mocht je de kans krijgen dan pak hem!

Datum van bezoek: november 2017
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische avond gehad. Op tijd reserveren, zit vol. Vorige maand uitgeroepen tot beste van de wereld. Wij vierden de verjaardag van mijn man. Aan de bar, erg leuk om daar te zitten, niet zo stijf en er is veel te zien, hele leuke barkeepers. Aan de bar geldt een 5 gangen menu, wij kozen het wijnarrangement erbij. Het kalfsvlees is voor mij het beste wat ik ooit gegeten heb. In tegenstelling tot andere recensies op deze site was alles top. Ze krijgen niet voor niets deze titel!

Datum van bezoek: november 2017
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het moment dat wij er waren , waren ze net uitgeroepen tot beste restaurant van de wereld.
Tevens was het ook mijn verjaardag.
Bij het ontvangst werd ik door het personeel al gefeliciteerd voor mijn verjaardag, zeer aangenaam en dan merk je toch hoe hard ze ermee bezig zijn om iedereen persoonlijk en goed te ontvangen.
Als ik sommige recensies lees denk ik dat ze op een andere plaats geweest zijn.
Dit is een restaurant op het hoogste niveau, waar je zowel smaken als gerechten gaat ervaren die uniek zijn.
Voor mij een topervaring die mensen met culinaire interesse altijd gaat kunnen bekoren, en dan nog een dessert persoonlijk in de keuken mogen gaan eten , al die passie zelf mogen ervaren maakte het voor mij een avond om niet snel te vergeten.
Een dikke pluim voor deze mensen die er elke dag heel hard voor werken om de gasten op,topniveau te ontvangen!
Hopelijk mag ik de nieuwe lokatie bij een volgend bezoek aan NY ook bezoeken..

Datum van bezoek: april 2017

In Eleven Madison Park geweest? Deel je ervaringen!