“Lunch menu voor topprijs”
Beoordeling van Rosie O'Grady's

Geschikt voor: Romantisch, Barscene
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Midtown
30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekker soepje daarna goeie steak met een lekkere warme appeltaart na. Een kan koffie voor minimaal 2 koppen. We moeten wel wennen aan de (te) supersnelle bediening . Het gaat echt razendsnel. Als je de laatste hap in je mond hebt is je bord alweer weg. Vriendelijke mensen. We hebben hier rustig kunnen lunchen het was niet druk op deze maandagmiddag.

Datum van bezoek: januari 2018

9 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Natuurlijk fish and chips. Bij mijn man was 1 stuk vis niet gaar, maar kreeg meteen een nieuw bord. Zeer goed opgelost. Vriendelijke bediening.
Doe wel een vestje aan, de airco draait daar op volle toeren.

Datum van bezoek: september 2017
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte Ierse Pub! Ondanks het feit dat je bijna op Times Square zit geeft deze zaak je een lokale sfeer. Ideaal om na een dag in het hectische Manhattan even uit te blazen met een biertje of een whisky met Buffalo wings of een hamburger en lekker de diverse Amerikaanse sporten te kijken. In het restaurant kan je oa lekkere steaks eten. De menukaart is zeer uitgebreid!
Het personeel is vriendelijk en altijd in voor een praatje!!
Een aanrader.

Datum van bezoek: december 2016
5 oktober 2016 beoordeeld

Deze avond was ik alleen. Ik reserveerde vooraf een tafeltje. Bij aankomst werd ik richting bar gedirigeerd wat ik bij reservering al aangaf dat niet te willen.De manager kwam aanrennen en gaf me een prima tafel. Hulde en dank!
De crab cakes waren aardappel achtig met weinig crab. Ze zijn zosoepel om groenten te veranderen in een bord sla en geen purée maar roasted potatoes. Heel soepel. Het eten was niet je dat maar prima voor een snelle hap. De prijzen liegen er niet om. De sfeer is levendig en typisch New York. Om te genieten.

Datum van bezoek: september 2016
18 juni 2016 beoordeeld

Op deze zwoele zomeravond konden we buiten zitten, waar een smal terras is. Je ziet multicultureel NY voorbij lopen. Het eten was heel behoorlijk, de bediening prettig, het bier smaakte goed

Datum van bezoek: juni 2016

In Rosie O'Grady's geweest? Deel je ervaringen!