“Lekkere koffies, super goeie Wifi en heerlijk koel binnen”
Beoordeling van Starbucks

Starbucks
Geclassificeerd als nr. 31 van 704 Koffie en thee in New York
Wijk: Midtown
Wijk: Midtown
24 juni 2017 beoordeeld

We hebben diverse Starbucks aangedaan en ik was zeker geen fan voor mijn bezoek aan NY, maar dat is nu zeker veranderd door de constante goede koffies die ze aanbieden. en vinden wij het in de EU nog niet goedkoop , in de US is het een normale prijs voor tenminste goede producten.

Datum van bezoek: juni 2017

13 mei 2016 beoordeeld

Starbucks voor ons elke dag een prima start. Goede koffie en dito Frappuccino. Grappig dat je naam altijd wordt omgeroepen als je bestelling klaar is.

Datum van bezoek: mei 2016
25 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kunnen moeilijk voorbij een Starbucks lopen. Altijd heerlijke koffie en ook de versnaperingen zijn altijd lekker vers.
Wel erg jammer dat er slechts 1 toilet was dat gedeeld moet worden door mannen en vrouwen!

Datum van bezoek: maart 2016
16 september 2015 beoordeeld

Vreselijk slechte slappe koffie in veel te grote plastic bekers.Niet te zuipen.Overgewaardeerde koffietent. Bah. Mij zie je daar niet meer

Datum van bezoek: juni 2015
5 december 2014 beoordeeld

Wij zijn hier elke dag gaan ontbijten. Goede, snelle service. Niet veel zitruimte. Er staat ook een tafel met plaats voor 10 personen. Het is leuk dat iedereen mee aanschuift, jong en oud, new yorkers en buitenlanders.

Datum van bezoek: november 2014

In Starbucks geweest? Deel je ervaringen!