“Uitstekend restaurant ”

Geschikt voor: Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Midtown
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een prima visrestaurant. Er staan een paar Niet vis gerechten op de kaart. Kwaliteit isnuitstekend. Hernia vrij groot waardoor de sfeer wat minder is.
Ik zou vooral met
Een grotere groep gaan.

30 oktober 2015 beoordeeld

Een speciale belevenis in een toch al prachtig restaurant was om met een iets groter gezelschap in een 'private dining room' te genieten van een diner.
De Wine room laat de wijnverzameling van Oceana zien in de glazen wand.
De maaltijd was perfect en de bediening uitstkend. Het geheel maakte dit voor mij een ervaring om niet te vergeten.

23 oktober 2015 beoordeeld

heerlijk gegeten op zondagavond. Het was gezellig druk. Oceaan is een echt visrestaurant. De kaart is mooi. Je kunt kiezen uit koude schotels met zeevruchten, vis met zelfgekozen sides en vaste gerechten. Gekozen voor vis met een side gerecht. De service was prima. Fijn om je in een amerikaans restaurant niet gehaast te voelen. Heerlijk eten in een moderne omgeving. Voor visliefhebbers een aanrader.

27 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer goede wijn met zeer keuze het eten was ook bijzonder lekker hier zou ik zeker terugkomen.de prijzen waren niet goedkoop maar het is zijn geld waard.

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Oceana Restaurant bekeken, bekeken ook

In Oceana Restaurant geweest? Deel je ervaringen!