9 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
travelup.comUS$ 287
PricelineUS$ 197
TraveluroUS$ 250
FindHotelUS$ 197
Agoda.comUS$ 197
Trip.comUS$ 261
Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel gelegen op ongeveer 100 meter vaan de metro (subway) lijn a,b en c. Nette kamer met een kingsize bed. Bed was prima. Hygiene prima en goede douche. Je kunt binnen en buiten ontbijten. Bij slecht weer moet iedereen binnen ontbijten en dan is het eigenlijk te klein. Ontbijt zelf is goed maar keuze is beperkt. De rooftopbar heeft best wel een mooi uitzicht maar er komt veel plaatselijk kantoorpersoneel. Wil je dit uitzicht hebben dan moet je een kamer aan de voorzijde boeken op de bovenste etages. Een kamer aan de achterzijde heeft geen mooi uitzicht maar wel rustig. Hotel ligt ook op 100 meter lopen van penn station. Een groot knooppunt van treinen en metro. Lijn 1,2,3 kan je ook op 7st av pakken is slechts een blok verder. Je zit dicht bij (loopafstand) van het empire state building. Voor het uitzicht over Manhattan kun je beter gebruik maken van top of the rock (rockefeller centre) en / of one world. Personeel hotel is vriendelijk en behulpzaam. Hou met name rekening met de terugreis naar vliegveld. Ook overdag is het erg druk met verkeer. Reken op anderhalf uur minimaal met een taxi naar jfk. Ook de rij voor de security cheq op vliegveld erg lang en reken op 1 uur. Je kunt ook met metro lijn A van hotel naar jfk. Wel wat gedoe met koffers maar zeker goedkoper. Transfer met yellow cap of taxi van hotel kost tussen de 70 en 75 dollar. Betalen met creditcard doen ze erg moeilijk over. Je zit op 100 meter afstand van Madison Square Garden. Ideaal voor concertbezoek of sportwedstrijd. En dan als laatste een groot minpunt voor het hotel. Bij ontbijt gebruik je kartonnen en plastic bestek, bordjes, bekers enz. Vanuit milieuoogpunt ronduit verwerpelijk. Maar dat zal wel Amerikaans zijn.

Datum van verblijf: juni 2018
Gustavo R, Front Office Supervisor van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Dear Rinus D,

Thank you for your in-depth review of our property and local surroundings. We are glad to hear we were conveniently and easily accessible for you during your stay. Your feedback will be shared with the appropriate departments to help us improve our services. Thanks again and we hope to serve you again when your travels bring you back to New York City!

Beoordeeld op 17 april 2018

Samen met twee vriendinnen heb ik hier 5 nachten geslapen. We werden netjes en goed ontvangen. de bedden zijn wel wat klein voor twee personen. Het ontbijt is prima en voldoende. in het weekend wel wat drukker, maar dat is ook normaal. Het hotel staat op een prima locatie, 100 meter van de metro.

Kamertip: op de 19e heb je mooi uitzicht op de stad.
Datum van verblijf: april 2018
Jay S, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

ML,

Thank you for your review of our property. We are so glad to know that you enjoyed every aspect of your stay from the breakfast to the location. We eagerly await your next stay with us.

Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik heb dit hotel gekozen omdat ik vanaf Newark vloog en er een goede treinverbinding is vanaf het vliegveld. Het hotel is 300 m vanaf NY Penn station. Daarnaast zijn Times Square, Broadway theaters, Empire State ook allemaal op loopafstand. De metro is slechts 100 m. De kamer is prima, schoon en stil genoeg. De entree is verouderd. Het ontbijt is OK, (roerei, donuts, cereals, jus, yoghurt,..,) de ontbijtzaal is klein en rommelig. Alles bij elkaar vind ik het een aanrader voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
Jay S, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2018

Rene,
Thank you for writing a review of our property. We are so happy that you enjoyed the location as well as all of the hotel amenities including our extensive breakfast. We look forward to your next stay with us and thank you also for calling us a "must stay" when visiting New York! Best Regards,

Beoordeeld op 10 januari 2018

Ligging is perfect. 1e metro station is 100 meter van ingang hotel. Vooral in de winter is het fijn om er snel te zijn. Tegenover hotel is Penn Station, en 100 meter verderop is Madisson Square Garden. Ontbijt is prima: zelf wafels maken, bacon/egg, pap, cornflakes, yoghurt, etc. Voldoende keuze. Geen verse jus d'orange, das wel jammer. Het kon in de vakantietijd ook druk zijn (maar de 1e dagen nog wat jetlag, en om 7 uur in de ochtend was het rustig). Kamers prima. Niet echt onderscheidend tov andere hotels (dubbel queen bed) maar airco/verwarming en douches waren prima. Starbucks is 200 meter verderop, Macy's zo'n 500 meter en Times Square ongeveer een kilometer. Maar meestal alles met tram gedaan. De noord/zuid verbinding is dus vlak bij het hotel. Binnen 5 minuten in Central Park en ongeveer 15 minuten naar One WTC. Alleen taxi via hotel terug naar vliegveld beviel minder. Ging alleen binnendoor en deed er bijna 2 uur over (overdag). Was geen yellow cab, ook geen uber. Zal wel vriendje zijn geweest.

Kamertip: hoe hoger hoe meer uitzicht (maar wel langere lift)
Datum van verblijf: december 2017
Jay S, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2018

Nico,
Thank you for your 5 Star review of our property. Your detail about all the attractions that are within minutes walk or subway ride from our hotel will be very useful to potential guests! We eagerly await your next stay with us. Take Care,

Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Ligging is goed, dakterras is prachtig ... alleen jammer dat het gesloten was toen we iets wilden drinken.
Kamer voor gezin bevat 2 zogezegde grote bedden van elk ... 1m30. Dit is echt veel te klein voor 2 volwassenen!
Ontbijt is een absolute ramp ! Alles in wegwerp plastiek, warm ontbijt is altijd ei met burgers, koud ontbijt bevat behalve Corn flakes bijna niks van broodjes. Eetzaal is ook erg klein voor een constant volboekt hotel.
Conclusie : prijs / kwaliteit :veel te duur !
Geen aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Caren H, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017

Thank you for taking the time to share your stay with us. We certainly appreciate the feedback and will work hard to improve our services.