8 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Fairfield InnUS$ 261
travelup.comUS$ 261
PricelineUS$ 220
Agoda.comUS$ 220
FindHotelUS$ 220
Trip.comUS$ 261
Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik heb dit hotel gekozen omdat ik vanaf Newark vloog en er een goede treinverbinding is vanaf het vliegveld. Het hotel is 300 m vanaf NY Penn station. Daarnaast zijn Times Square, Broadway theaters, Empire State ook allemaal op loopafstand. De metro is slechts 100 m. De kamer is prima, schoon en stil genoeg. De entree is verouderd. Het ontbijt is OK, (roerei, donuts, cereals, jus, yoghurt,..,) de ontbijtzaal is klein en rommelig. Alles bij elkaar vind ik het een aanrader voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
Jay S, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2018

Rene,
Thank you for writing a review of our property. We are so happy that you enjoyed the location as well as all of the hotel amenities including our extensive breakfast. We look forward to your next stay with us and thank you also for calling us a "must stay" when visiting New York! Best Regards,

Beoordeeld op 10 januari 2018

Ligging is perfect. 1e metro station is 100 meter van ingang hotel. Vooral in de winter is het fijn om er snel te zijn. Tegenover hotel is Penn Station, en 100 meter verderop is Madisson Square Garden. Ontbijt is prima: zelf wafels maken, bacon/egg, pap, cornflakes, yoghurt, etc. Voldoende keuze. Geen verse jus d'orange, das wel jammer. Het kon in de vakantietijd ook druk zijn (maar de 1e dagen nog wat jetlag, en om 7 uur in de ochtend was het rustig). Kamers prima. Niet echt onderscheidend tov andere hotels (dubbel queen bed) maar airco/verwarming en douches waren prima. Starbucks is 200 meter verderop, Macy's zo'n 500 meter en Times Square ongeveer een kilometer. Maar meestal alles met tram gedaan. De noord/zuid verbinding is dus vlak bij het hotel. Binnen 5 minuten in Central Park en ongeveer 15 minuten naar One WTC. Alleen taxi via hotel terug naar vliegveld beviel minder. Ging alleen binnendoor en deed er bijna 2 uur over (overdag). Was geen yellow cab, ook geen uber. Zal wel vriendje zijn geweest.

Kamertip: hoe hoger hoe meer uitzicht (maar wel langere lift)
Datum van verblijf: december 2017
Jay S, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2018

Nico,
Thank you for your 5 Star review of our property. Your detail about all the attractions that are within minutes walk or subway ride from our hotel will be very useful to potential guests! We eagerly await your next stay with us. Take Care,

Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Ligging is goed, dakterras is prachtig ... alleen jammer dat het gesloten was toen we iets wilden drinken.
Kamer voor gezin bevat 2 zogezegde grote bedden van elk ... 1m30. Dit is echt veel te klein voor 2 volwassenen!
Ontbijt is een absolute ramp ! Alles in wegwerp plastiek, warm ontbijt is altijd ei met burgers, koud ontbijt bevat behalve Corn flakes bijna niks van broodjes. Eetzaal is ook erg klein voor een constant volboekt hotel.
Conclusie : prijs / kwaliteit :veel te duur !
Geen aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Caren H, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017

Thank you for taking the time to share your stay with us. We certainly appreciate the feedback and will work hard to improve our services.

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

De ligging is perfekt voor een citytrip. Op nauwelijks 100m loop je de subway in.
De kamer was klassiek ingericht, en net ruim genoeg. Met uitzicht op het historische New Yorker hotel. Uitstekende bedden en kussens. Badkamer met een inloopdouche. Er wordt 's morgens een ontbijtbuffet geserveerd. Dat is tamelijk ruim, maar ontbreekt toch aan echt brood, kaas en vlees. Na een aantal dagen gaat dat wel vervelen. Ook alles in karton en plastic, wat in een enorme afvalberg resulteert. De rooftop bar is een leuk extatje.

Datum van verblijf: augustus 2017
Caren H, Manager van Fairfield Inn & Suites New York Midtown Manhattan/Penn Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2017

Thank you N1808BVjeans for taking the time to share your stay with us. We are pleased to hear that you had a great stay and enjoyed the view from the rooftop. We appreciate your feedback in regards to our breakfast and will certain share it with our team. Thank you again!

Beoordeeld op 1 augustus 2017

Het hotel is erg centraal gelegen, vlakbij Penn Station. Vanuit het hotel kun je makkelijk te voet naar onder andere: Times Square, Rockefeller Center, Empire State Building en Grand Central Station. Het personeel is erg vriendelijk en bij de receptie zijn snacks en drankjes verkrijgbaar. De hotelkamer was netjes en ruim met een goed bed.
Het ontbijt was redelijk. Verwacht er niet te veel van. Wel lekker om zelf wafels te maken.
Bij de receptie kunnen ze een 'private' taxi regelen naar JFK voor 70 dollar.

Datum van verblijf: juli 2017