9 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 232
Hotels.comUS$ 232
getaroom.comUS$ 234
Beoordeeld op 12 februari 2020

Mini kamer, zo klein dat je net in bed kunt stappen, prima bed,, goede ligging, overal dichtbij, slecht ontbijt in het hotel. Beter om de hoek gaan ontbijten. Prima bar, lekkere cocktails en hapjes en leuke ambiance.

Datum van verblijf: december 2019
Pod39GM, General Manager van Pod 39 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Dear K3943VWingev,

Thank you so much for providing feedback about your recent stay at Pod 39 Hotel. Very happy to hear that you enjoyed the location of the Hotel and the tasty cocktails and ambiance at Al Pastor.

We hope to have you join us again in the near future.

In hospitality,

Richard - GM

Beoordeeld op 18 juni 2019

Hotel is perfect gelegen, op loopafstand van Central Station. Kamers zijn precies zoals omschreven wordt, niet meer en niet minder. Erg schoon, de kamer heeft alles wat je nodig hebt. Personeel is behulpzaam. Er zit een bar beneden en een rooftopbar, dat is ook een pluspunt.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel op geweldige locatie! Kleine kamer maar alles wat je nodig hebt en heel proper. Alles op wandelafstand of 5minuten wandelen tot de metro. Fijne lounge en toffe rooftopbar maken het helemaal af. De wifi werkt prima!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, kleine maar mooie kamers, heel fijn personeel en goed liggend in het centrum van de stad.... voor al je vragen is er een conciërge en voor een drankje ken je naar de rooftop bar met een geweldig uitzicht over de stad.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 maart 2018

De locatie van dit hotel is perfect. Dichtbij grand central terminal en veel bezienswaardigheden. We hadden een Queen Pod met uitzicht op de straat. De kamer was niet groot maar dat wisten we van te voren. Dit hotel biedt naar mijn mening dan ook een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het doet waar het voor bedoeld is, na een dag door de stad struinen heb je een goeie douche en een lekker bed nodig. Dat krijg je hier voor een uitstekende prijs. De kamer was bovendien heel slim ingedeeld zodat je ruimte genoeg hebt voor je bagage, en heel netjes schoon. De douche was lekker, en warm. Goede service aan de receptie. Geen op of aanmerkingen! Volgende keer weer.

Datum van verblijf: maart 2018
Cinthia M, Front Office Manager van Pod 39 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2018

Hello Tom T,

We zijn erg blij om te horen dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten en dat Pod 39 aan al uw eisen voldoet. We zouden je graag terug hebben. Neem contact met ons op als je terug wilt komen!

Cheers,
Cinthia M.