Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

We waren hier van 3-2-2020 tot 10-2-2020. Hotel op zich is prima. Bij inchecken was er discussie over het type kamer wat we hadden geboekt maar na bewijsvoering van juiste boeking was alles in orde.... leek het. Bij uitchecken claimde men alsnog extra kosten en zelfs bijkomende kosten. Hoewel deze discussie nog steeds loopt, heeft men de bedragen al wel van de creditcard afgeschreven. We zijn nu 280 dollar meer kwijt en moeten maar zien hoe we ons geld terug krijgen. Schandalig en een nare afloop van een leuke week New York. Kijk dus goed wat je boekt en welke extra kosten je al betaald hebt, voor je het weet wordt het alsnog een duur verblijf.

Datum van verblijf: februari 2020
Sohotel Sohotel, General Manager van Sohotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

416/5000
Groeten gewaardeerde gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw recente verblijf te bekijken.
We zijn zo blij dat je genoten hebt van onze locatie en ons hotel.

Onze excuses voor het eventuele misverstand tijdens uw verblijf bij ons.
We helpen u graag bij het verduidelijken van eventuele miscommunicatie, neem gerust contact met ons op.

We hopen dat je ons in de toekomst weer kunt verwelkomen!

Sohotel Guest Relations

Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met ons gezin 2x geweest: 1 keer in een kleine familiekamer (5p) en 1 keer in de grotere familiekamer. Het hotel heeft een goede ligging: dichtbij winkelstraten en temidden van een buurt met zeer uiteenlopende restaurants. Wij zijn bij 2 goede italiaanse restaurants geweest: waarvan 1 (Piacere) in dezelfde straat, nagenoeg naast het hotel gelegen is. Aanrader! Het hotel is sfeervol ingericht met op de begane grond en eerste verdieping enkele zithoeken en (gratis) koffie/thee. Het personeel is vriendelijk.
De familiekamers hebben een koelkastje (minibar) op de kamer. Er is geen mogelijkheid voor ontbijt in het hotel maar er zijn goede ontbijttentjes om de hoek (oa Cafe Integral, Egg Shop en The Butchers daughter; goede originele ontbijtjes maar wel iets prijzig).
Samengevat: prima hotel, leuke locatie en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: januari 2020
Sohotel S, Public Relations Manager van Sohotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Groetjes Hellen,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw recente verblijf te bekijken.
We zijn zo blij dat je de eerste keer zoveel van ons hotel hebt genoten, dat je je familie terug hebt gebracht voor een tweede verblijf!
We zijn verheugd te horen dat je genoten hebt van Piacere, evenals enkele van onze favorieten in de buurt voor het ontbijt!

Ons team is blij je vriendelijke woorden te horen.
Onze medewerkers streven ernaar om elke gast een eersteklas service te bieden. We zijn zo blij om van je ervaringen te horen, zowel tijdens als na je verblijf.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!
Neem rechtstreeks contact met ons op voor onze terugkerende gastprikkels.

Sohotel Guest Relations

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel in Soho. 2 minuten van little Italy en 5 minuten van de metro. Zeer leuk en stijlvol ingericht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is maar 1 minpunt. De badkamer is zeer klein maar verder een absolute aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Sohotel S, Public Relations Manager van Sohotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Groeten Bwihjn,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw recente verblijf te bekijken.
We zijn zo blij te horen dat je genoten hebt van je accommodatie en onze centrale locatie.
Ons team is zo dankbaar voor de vriendelijke woorden jegens ons personeel, we werken er hard aan om een eerste klas verblijf te bieden aan al onze gasten.
We zijn zo blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Neem rechtstreeks contact met ons op voor onze terugkerende gastprikkels.

Sohotel Public Relations

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een top locatie is dit! Vlakbij de Brooklyn Bridge, in het gezellige SoHo.

De kamers zijn klein, maar netjes. Er staat altijd koffie, thee en water klaar bij de receptie. Ook is er een automaat voor drinken en snacks.

Datum van verblijf: november 2018
Sohotel S, Public Relations Manager van Sohotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2019

Groeten Gewaardeerde gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente verblijf te bekijken.
We zijn zo blij dat je van onze locatie en je accommodaties hebt genoten.

We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.
Neem daarom direct contact met ons op voor onze tarieven voor herhaalde tarieven.

Sohotel-gastrelaties

Beoordeeld op 28 november 2018

Voor de marathon van NY verbleef ik in het SoHotel in NY. Mooie kamers en perfect gelegen om de stad te ontdekken. De inrichting is vrij hip, en het personeel is vriendelijk en beschikbaar. Een locatie om terug te gaan!

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Sohotel S, Public Relations Manager van Sohotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Groeten Gewaardeerde gast,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente verblijf bij ons te bekijken.
We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van onze locatie, vonden ons personeel vriendelijk en behulpzaam.
We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen, neem daarom direct contact met ons op voor onze herhaalde incentives voor gasten.

Sohotel-gastrelaties