TripAdvisor

vanaf 35,00 US$
vanaf 31,50 US$
vanaf 600,00 US$
Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Chelsea market ziet er mooi uit. Heel veel kleine restaurants bij elkaar. Wel heel druk, en we waren op zoek naar veel tentjes met centrale zitplaatsen. We zijn uiteindelijk bij gansevoort market uitgekomen, maar chelsey ziet er ook heel leuk uit

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Van tevoren heerlijk langs de High Line gewandeld voor we hier kwamen! (Ook een aanrader maar wel iets gehypet). Foodmarket heeft veel keuze. Volgens de medewerkers daar is er geen ‘map’. Als je googeld kun je die wel vinden! Eten is prijzig maar niet prijziger dan in de rest van New York. Fijne sfeer!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Je komt binnen in een mooi modern gebouw met overal om je heen kleine eettentjes en winkeltjes. Het is erg druk, maar je hoeft nergens echt lang te wachten. Ergens rustig even zitten is er niet bij. Heel leuk om hier even rond te lopen en een hapje te eten.

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Prima gegeten. Kleine lunch . Goed klaargemaakt met veel verse producten.De zaak kent niet heel veel zitplaatsen dus is het even wachten voordat je echt aan de beurt bent. Maar dat wachten is het meer dan waard.

Beoordeeld op 18 april 2019

Flaneren over de High Line en daarna afzakken naar de Chelsey Market. Een gezellig rommelige overdekte markt met heel veel kleine winkeltjes en eetgelegenheden.